شناسهٔ خبر: 66747608 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

اجتماع بزرگ پاکستانی‌ها در حمایت از مردم غزه

مسلمانان پاکستان امروز بار دیگر در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه در اجتماع بزرگی در «پیشاور» گردهم آمده و با شعارهای «لبیک یا اقصی»، تجاوزات رژیم صهیونیستی و حامیانش از جمله آمریکا را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، اجتماع بزرگ حامیان فلسطین در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان با شعارهای لبیک یا اقصی و مرگ بر اسرائیل برگزار شد و شرکت کنندگان همبستگی خود را با مردم غزه و رفح ابراز کردند.

اجتماع غزه امروز به اهتمام حزب جماعت اسلامی پاکستان و با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی و مذهبی این کشور از جمله حافظ نعیم الرحمان رهبر جماعت اسلامی برگزار و شرکت کنندگان خواستار آتش بس فوری در نوار غزه و همچنین توقف تجاوزات اسرائیل به رفح شدند.

تظاهرکنندگان بر حمایت خود از آزادی فلسطین و تجدید میثاق با شهدای غزه تاکید و ضمن محکومیت جنایات صهیونیست‌ها، از نبرد گروه‌های مقاومت علیه اشغالگری رژیم نامشروع اسرائیل حمایت کردند.

حامیان فلسطین در پیشاور ضمن اقامه نماز مغرب با جماعت، شعارهای جنگ جنگ تا آزادی فلسطین و برائت از اسرائیل سردادند.

رهبر جماعت اسلامی پاکستان به عنوان سخنران اصلی اجتماع حامیان غزه گفت: تمام مردم پاکستان حامی فلسطین و عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل هستند و ما تا آخرین نفس از آرمان‌های ملت فلسطین دفاع می‌کنیم.

 

وی تاکید کرد: آمریکا و متحدانش در جنگ غزه لحظه به لحظه از رژیم نامشروع اسرائیل حمایت کردند و اکنون تجاوزات به رفح نیز با هماهنگی کامل آمریکایی‌ها صورت می گیرد.

حافظ نعیم الرحمان تاکید کرد: آیا نوبت بیداری حاکمان جهان اسلام نشده است؟ فلسطینیان تا چه زمانی باید عزیزان خود از جمله زنان‌ و کودکان را قربانی کنند؟ آیا سازمان ملل توانایی جلوگیری از کارشکنی های آمریکا و متحدانش را ندارد.

وی همدستی استکبار جهانی با رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم کرده و خواستار عکس العمل سازمان ملل و دیگر سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری علیه حمایت بی دریغ آمریکا و متحدانش از صهیونیست‌ها در جنایات جنگی علیه فلسطینیان، تداوم حصر غزه و حمله به رفح شدند.

رهبر جماعت اسلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها هیچ زبانی جز زبان زور و جنگ را نمی‌فهمند و لازم است تا شکست کامل این رژیم غاصب، رزمندگان فلسطینی با زبان زور و تهدید با آن‌ها برخورد کنند.

نظر شما