شناسهٔ خبر: 66746182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای ۴۲ طرح ابنیه فنی در محورهای ارتباطی آذربایجان‌ غربی

۴۲ طرح ابنیه فنی در محورهای ارتباطی آذربایجان‌ غربی اجرا شده است.

صاحب‌خبر -

اجرای ۴۲ طرح ابنیه فنی در محورهای ارتباطی آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی با اشاره به آغاز عملیات تعمیرات و نگهداری ۴۲ پروژه پل‌های بزرگ در یک سال گذشته در استان گفت: برای اجرای این طرحها در محورهای ارتباطی استان ۶۰۶ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده که تاکنون ۴۹۸ میلیارد ریال تخصیص یافته و عملیات اجرایی همه پروژه‌ها درحال حاضر فعال است.

ایرج دست‌نشان ، با اشاره به اینکه پارسال دو پروژه در بخش نگهداری راهها اجرا شد که تاکنون برای اجرای این پروژه‌ها ۷۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، افزود: در این مدت همچنین هفت پروژه در بخش حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در راههای شریانی با اعتبار تخصیصی ۸۶ میلیارد ریال آغاز شد که عملیات اجرای همه پروژه‌ها درحال حاضر فعال است.

دست‌نشان اظهارکرد: در حوزه تنقیه و پاکسازی پل‌های حوزه استحفاظی استان هم عملیات پاکسازی ۲۵۰ دستگاه پل با اعتبار ابلاغی ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد و تاکنون نیز درحال انجام است.

وی گفت: در سال گذشته برای ۱۴ پروژه اداره نگهداری ابنیه فنی راههای استان ۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برای امسال در بخش تعمیرات ابنیه فنی راههای استان تعداد ۳۶ پروژه با اعتبار ابلاغی یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و همچنین در بخش تعمیرات راهدارخانه‌های استان هم ۲۰ پروژه با اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال پیشنهاد شده است.

نظر شما