شناسهٔ خبر: 66745759 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

انصارالله خواستار فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌ها شد

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) با تاکید بر اینکه کشتارهای روزانه دشمن صهیونیستی در نوار غزه، جنایتی دیگر در کارنامه جنایت‌بار و رفتارهای وحشیانه آن است، از امت عربی و اسلامی خواست در این زمینه سکوت نکنند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: جنبش انصارالله امروز تأکید کرد که کشتارهای روزانه رژیم صهیونیستی همانند شواهد زنده‌ای بر جنایت نسل‌کشی دشمن اسرائیلی علیه فلسطینیان هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «المسیرة»، در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله آمده است که اگر حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود، این جنایت‌ها نیز رخ نمی‌داد و هدف قرار دادن خانه‌ها، مدارس و محله‌های مسکونی نوار غزه نیز بیانگر شکست و ناتوانی دشمن صهیونیستی در مقابله با مجاهدان فلسطینی است.

در این بیانیه همچنین آمده است: به امت عربی و اسلامی مسئولیت خود (در قبال فلسطینیان) را یادآور می‌شویم و از این امت می‌خواهیم که سکوت خود را بشکند.

انصارالله همچنین خواستار تحرکات و اعمال فشار بر دشمن صهیونیستی با استفاده از همه ابزارها جهت متوقف کردن تجاوزات علیه نوار غزه و رفع محاصره این منطقه شد.

این جنبش همچنین تحرکات آزادانه و شجاعانه دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی را در دانشگاه‌های آمریکا و دیگر کشورهای جهان ستود.

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه امروز همزمان با دویست و بیست و ششمین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه از افزایش شمار شهدا خبر داد و افزود که ارتش این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هشت جنایت در این منطقه شده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که با احتساب شهدای جدید، از روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۳۵ هزار و ۴۵۶ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما