شناسهٔ خبر: 66745703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

فوری/ جزئیات تازه از حادثه برای بالگرد رئیسی

اقتصادنیوز : اخباری از وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور که امروز برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به منطقه ارس رفته بودند، منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، بعد از ظهر امروز خبر وقوع سانحه بالگرد رئیس‌جمهور منتشر شده است.

۱۷:۱۰: بر اساس گزارش ایرنا، هم اکنون تیم امدادی به محل حادثه وقوع سانحه برای بالگرد تیم ریاست جمهوری در منطقه عمومی ورزقان رسیدند.

۱۷:۰۶: براساس گزارش ایسنا، شرایط سخت آب و هوایی تلاش امدادرسانی به محل سانحه بالگرد رئیسی را با سختی روبرو کرده است، رئیس جمهور، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است. برخی افراد توانسته اند بعد از وقوع حادثه لحظاتی با آیت الله آل هاشم صحبت کنند اما در حال حاضر تلفن ها در دسترس نیست

۱۶:۵۸: براساس گزارش شبکه شرق، معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه محل حادثه نزدیکی ورزقان است، ادامه داد: «3 بالگرد بوده که 2 تای آن به سلامت به زمین نشسته و یکی از آنها سقوط کرده است». 

او با تاکید به اینکه هنوز در مسیر رسیدن به محل حادثه است، گفت: «با توجه به اینکه هنوز به محل حادثه نرسیده ام، از عتعداد و مشخصات مصدومان احتمالی و علت و ابعاد دقیق حادثه اطلاعی ندارم».

۱۶:۳۲: براساس گزارش تسنیم، نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای کمکی نظامی و انتظامی از همان ابتدای گزارش سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، عملیات گسترده ای برای یافتن این بالگرد آغاز کرده‌اند.

۱۶:۱۵: همچنین خبرگزاری فارس در این باره نوشته است، دقایقی پیش هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور به دلیل مه‌آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی بر زمین نشسته و هم اکنون کاروان رئیس جمهور به صورت زمینی راهی تبریز شده است.

۱۶:۱۲: براساس گزارش ایسنا، در اخبار آمده است که به دلیل مه آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی، کاروان همراه رئیس جمهور مجبور به ادامه سفر به صورت زمینی شد.

نظر شما