شناسهٔ خبر: 66744901 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

بهترین ژل (فیلر) برای زاویه‌سازی (کانتورینگ) کدام است؟

صاحب‌خبر -

همین مسئله باعث جذاب‌تر شدن چهره و زیباتر شدن صورت می‌شود و در نتیجه اعتمادبه‌نفس شخص افزایش پیدا می‌کند. اما زیبایی به هر قیمتی خوب نیست؛ لذا بهتر است قبل از انتخاب فیلر کاملاً در مورد آن تحقیق کنید و فیلرهایی را انتخاب کنید که دارای ایمنی، کیفیت و دوام بالا باشند. همچنین استانداردها و تأییدیه‌های وزارت بهداشت را دریافت کرده باشند و ازهرجهت تأیید پزشکان زیبایی را دریافت کرده باشند.

در ادامه شما را به مطالعه در مورد ژل نوکسیول 30 (Nuxiwell 30) به‌عنوان بهترین ژل برای زاویه‌سازی و کانتورینگ دعوت می‌کنیم.

زاویه‌سازی (کانتورینگ) چیست و چه تأثیری در زیبایی چهره دارد؟

امروزه بسیاری از افراد به‌دنبال‌داشتن یک چهره جذاب، زیبا و البته طبیعی و غیرمصنوعی هستند. اگر شما جز این دسته از افراد هستید، بد نیست بدانید که یکی از اصلی‌ترین عناصر و فاکتورهای زیبایی، داشتن چهره‌ای با زوایای استاندارد و متناسب است.

در این زمینه زاویه‌سازی برای صورت با مواد درجه یک می‌تواند یک زیبایی طبیعی و چشم‌نواز را برای چهره شما به ارمغان آورده و در جوان‌سازی چهره شما نیز نقش مؤثری ایفا کند. زاویه‌سازی صورت با تزریق ژل هیالورونیک اسید نوکسیول ۳۰ یک روش غیرتهاجمی برای افزایش زیبایی چهره است.

این روش به‌منظور ترمیم حجم ازدست‌رفته، تعدیل خطوط و بهبود فرم زاویه چهره به‌خصوص فک و چانه استفاده می‌شود. زاویه‌سازی (کانتورینگ) باعث بهبود زیبایی چهره، افزایش جوانی، تازگی و طراوت پوست و ایجاد تعادل و تناسب بین ویژگی‌های چهره می‌شود.

فیلر نوکسیول 30 (Nuxiwell 30) بهترین زاویه‌ساز صورت

ژل (فیلر) نوکسیول یک فیلر مجوزدار ایرانی است که توسط شرکت آمیتیس، تحت نظارت سازمان غذا و دارو و با استفاده از بهترین مواد اولیه ایتالیایی تولید می‌شود. این فیلر یک گزینه ایمن برای زاویه‌سازی صورت، پر کردن چین‌وچروک‌ها و حجم‌دهی لب‌ها است.

به جهت اینکه ژل نوکسیول تمام استانداردها و تأییدیه‌های وزارت بهداشت را دریافت کرده است و در ایران نیز تولید و بسته‌بندی می‌شود، از نظر پزشکان زیبایی و مصرف‌کنندگان گزینه‌ای مناسب بوده و در حال حاضر انتخاب بسیاری از پزشکان برای زاویه‌سازی فک و چهره است.

برجسته‌ترین ویژگی ژل نوکسیول برای زاویه‌سازی و کانتورینگ، سازگاری ph آن با بدن انسان است. در بین مدل‌های مختلف این برند، مدل نوکسیول 30 (Nuxiwell 30) گزینه مناسب‌تری برای زاویه‌سازی و کانتورینگ صورت است که در ادامه بیشتر به تشریح ویژگی‌ها و خصوصیات آن خواهیم پرداخت. با ما همراه بمانید.

مزایای ژل (فیلر) نوکسیول برای زاویه‌سازی و کانتورینگ

در بین انواع مختلف فیلرهای موجود در بازار فیلر نوکسیول به دلیل اینکه بر پایه اسید هیالورونیک است گزینه‌ای عالی و بدون ضرر و ایمن به شمار می‌آید. در واقع این اسید یک ماده لغزنده است که به‌صورت طبیعی در بدن تولید می‌شود. هیالورونیک اسید جزو مواد سازگار با بدن است و هیچ‌گونه عارضه‌ای برای بدن ندارد.

به همین جهت نیز استفاده از ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید باعث می‌شود تا فرورفتگی‌ها و خطوط عمیق پوست با تزریق ژل حاوی این ماده پر و درمان شوند و زاویه‌سازی صورت نیز به بهترین شکل ممکن و بدون عارضه انجام شود.

علاوه‌برآن اسید هیالورونیک خود باعث تحریک کلاژن‌سازی در پوست و جوان‌سازی پوست نیز می‌شود. اما مسئله فقط خلاصه به ترکیبات داخلی این ژل نمی‌شوند، بلکه ماندگاری بسیار عالی آن نیز از دیگر مزیت‌های فیلر نوکسیول 30 (Nuxiwell 30) برای زاویه‌سازی صورت نسبت به برندهای دیگر است که در ادامه بیشتر در مورد ویژگی‌های آن صحبت می‌کنیم.

 5 ویژگی برجسته فیلر نوکسیول ۳۰ (Nuxiwell 30) برای زاویه‌سازی و کانتورینگ صورت

اگر به دنبال بهترین ژل برای زاویه‌سازی و کانتورینگ صورت هستید ژل نوکسیول 30 (Nuxiwell 30) بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اما چرا؟ ویژگی‌های برجسته این ژل که شما را قانع می‌کنند در بین انواع مدل‌های گوناگون و رنگارنگ موجود در بازار آن را انتخاب کنید. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

1. ماندگاری بالایی دارد و بسته به سن نوع پوست و متابولیسم بدنی و سبک زندگی شما بین ۸ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

2. واکنش‌های آلرژیک آن نسبت به ژل‌های دیگر بسیار نادر است و تا کنون مورد خاصی گزارش نشده است.

3. به دلیل درصد مناسب هیالورونیک اسید باعث جوان‌سازی، تحریک کلاژن‌سازی طبیعی و آبرسانی پوست در ناحیه تزریق نیز می‌شود.

4. این ژل از نظر پزشکان کاربری آسانی دارد، راحت استفاده می‌شود و به‌اصطلاح خیلی زود روی صورت می‌خوابد و جلوه‌ای کاملاً طبیعی و غیرمصنوعی ایجاد می‌کند.

5. عوارض جانبی در تزریق ژل نوکسیول ۳۰ در زاویه‌سازی فک از جمله درد، کبودی و ورم در حداقل ممکن نسبت به برندهای دیگر هستند و درصورتی‌که تزریق توسط پزشک باتجربه انجام شود بهترین نتیجه ممکن حاصل خواهد شد.

مقایسه فیلر نوکسیول با فیلرهای دائم و نیمه‌دائم

ژل (فیلر) نوکسیول بر پایه هیالورونیک اسید است که یک ماده قابل‌تجزیه در بدن است. این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد و کلاژن‌سازی در پوست را نیز به‌صورت طبیعی تقویت می‌کند.

هیالورونیک اسید باعث آبرسانی و جوان‌سازی پوست نیز می‌شود و به دلیل اینکه یک ماده طبیعی است نگرانی از بابت انسداد عروقی در زیر پوست نیز وجود ندارد. همچنین این ماده در داخل بدن بعد از مدت‌زمان مشخصی تجزیه می‌شود؛ بنابراین نیاز به تمدید دارد. فیلر نوکسیول ماندگاری بسیار بالایی نسبت به دیگر فیلرهای بر پایه هیالورونیک اسید دارد و بعد از 8 الی 12 ماه نیاز به تزریق مجدد دارد.

این در صورتی است که فیلرهای دائم و نیمه‌دائم بر پایه مواد تجزیه‌ناپذیر در بدن هستند و ممکن است عوارضی را برای شما به دنبال داشته باشند. از طرفی تزریق این ژل‌ها حتماً نیاز به تجربه و تخصص بسیار بالایی دارد و اگر توسط فردی با تخصص کمتر انجام شود ممکن است نتایج بسیار ناگواری را به دنبال داشته باشد و اگر از نتیجه تزریق راضی نباشید می‌توان با استفاده از آنزیم حلال ژل (هیالاز) فیلر را به‌راحتی و بدون عارضه حل کرد.

مشخصات فیلر نوکسیول ۳۰

عمق تزریق: زیر پوستی

مناطق تزریق: حجم میانی صورت، چانه و گونه و در برخی مواقع لب

میزان ماندگاری: ۸ تا ۱۲ ماه بسته به سن و میزان متابولیسم بدنی فرد

موارد مصرف: کانتورینگ و زاویه‌سازی فک، صورت و چانه

ترکیبات: اسید هیالورونیک ۲۵ میلی‌گرم در هر سی‌سی

شکل ظاهری: ۲ عدد سرنگ ۱ میلی‌لیتری به‌علاوه سوزن گیج ۲۷

قیمت فیلر نوکسیول 30 (Nuxiwell 30)

اغلب فیلرهای وارداتی به دلیل نوسانات ارز قیمت‌های بسیار بالایی دارند، اما این فیلر به دلیل اینکه در داخل کشور تولید و بسته‌بندی می‌شود قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر فیلرهای وارداتی دارد. البته باید توجه داشت که مواد اولیه این فیلر کاملاً محصول ایتالیا است.

پزشکان محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از طریق لینک‌های ارتباطی با کارشناسان فروش شرکت آمیتیس در تماس باشید.

جمع‌بندی

فیلر نوکسیول باعث حجم‌دهی و زاویه‌سازی فک و چانه به‌صورت کاملاً طبیعی و حرفه‌ای می‌شود، و ازآنجایی‌که بر پایه هیالورونیک اسید است هیچ‌گونه عارضه‌ای برای بدن ندارد. میزان ماندگاری آن نیز بسته به سن و متابولیسم بدنی فرد بین ۸ تا ۱۲ ماه متغیر است. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در مورد این محصول لطفاً به وب‌سایت آمیتیس مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما