شناسهٔ خبر: 66744619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت از تولید و فعالان اقتصادی اولویت دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: در راستای رونق و تقویت صنایع استان باید همه دستگاه‌های اجرایی هم افزایی و همفکری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

حمایت از تولید و فعالان اقتصادی اولویت دستگاه قضابه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس کل دادگستری گیلان در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: ارتقای صنعت گیلان زمینه افزایش بودجه را به همراه دارد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید از تمام ظرفیت و توان خود برای رشد و پویایی صنعت بهره گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی یکی از عوامل پایین بودن نرخ زاد و ولد درگیلان را ضعف صنعت و نداشتن اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: بسیاری از افراد جویای کار گیلان به استان‌های همجوار مهاجرت می‌کنند و در همان جا ساکن می‌شوند که این روند خوبی برای استان نیست.
رییس شورای قضایی گیلان با تاکید بر هم افزایی و همفکری همه دستگاه‌ها اجرایی در راستای تقویت صنایع استان افزود: مدیریت یکپارچه در استان زمینه رشد اقتصادی گیلان را به همراه دارد.
وی با اشاره به تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به صنعت و اقتصاد کشور اضافه کرد: نمایندگان مردم باید در مسیر رشد صنعت استان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به حمایت از تولید، فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه در سند تحول و تعالی قوه قضاییه گفت: با ورود دستگاه قضا بسیاری از واحد‌های تولیدی استان از حمایت قضایی در حوزه صنعت برخوردار می شوند.

نظر شما