شناسهٔ خبر: 66743343 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

آئین قرعه کشی نهمین دوره رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا انجام و ۱۰ نماینده ایران رقبای خود را شناختند .

پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ این دوره از مسابقات فردا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۰۹ ورزشکار از کشورهای مختلف در سالن «تین سون» شهر دانانگ» ویتنام برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران با ۱۰ پاراتکواندوکار در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات به مصاف رقبای خود می رود.

بر همین اساس و در گروه بانوان مریم عبدالله پور دور نخست به دیدار «ایوجین» از کره می رود و در صورت برتری «عیساکووا» از ازبکستان را پیش رو خواهد داشت.

ایلار جامی در وزن ۵۲- کیلوگرم در نیمه نهایی به دیدار «آلامبایار» از مغولستان می رود و در صورت برتری برای کسب مدال طلا به مصاف یکی از ورزشکاران مکزیک ، ازبکستان یا قزاقستان می رود.

زهرا رحیمی در وزن ۵۷- کیلوگرم ابتدا با «پالشا» از نپال پیکار می کند و سپس برنده مبارزه فیجی و قزاقستان را پیش رو دارد.

در وزن ۶۵- کیلوگرم لیلا میرزایی در مبارزه نخست «کیم ون» از کره جنوبی را پیش رو دارد و در ادامه با «دیالو» از فرانسه می رود.

مرضیه نصراللهی نماینده تیم بانوان کشورمان در وزن ۶۵+ کیلوگرم ابتدا به دیدار. «وارگاس» از مکزیک می رود و در صورت برتری«نایمووا» از ازبکستان را پیش رو دارد.

محمد حسن پور در وزن ۵۸- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده قزاقستان و نپال می رود.

سعید صادقیان پور در وزن ۶۳- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده ژاپن و نپال می رود.

امیر محمدحقیقت شناس در وزن ۷۰- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «لی گوانهون» از کره جنوبی می رود و سپس برنده قزاقستان و ازبکستان را پیش رو دارد. مهدی پور رهنما دیگر نماینده کشورمان در این‌وزن ابتدا «لیو هریا» از گینه نو را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه قزاقستان و تایلند می رود

علیرضا بخت در وزن ۸۰- کیلوگرم پس از یک دور استراحت به دیدار برنده ازبکستان و ویتنام می رود.

حامد حق شناس هم در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و در ادامه برنده ازبکستان و کره جنوبی را برای صعود به فینال دیدار می کند.

پیام خانلرخانی سرمربی و علی کریمی صابر هم مربی تیم ملی است. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز است و زهرا حسینی نیز وی را به عنوان مربی یاری می‌کند. جمشید سهرابی نیز به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم را همراهی می کند.

نظر شما