شناسهٔ خبر: 66742439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نخستین جلسه کمیته راه اندازی پست ۴۰۰ کیلو ولت نجف آباد برگزار شد

نخستین جلسه کمیته راه اندازی طرح پست ٤٠٠ کیلو ولت نجف آباد با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان معاونت‌های طرح و توسعه و بهره برداری، مشاور و پیمانکار طرح در محل این پست برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از نجف آباد، با توجه به پایان مرحله نخست طرح پست ۴٠٠ کیلوولت نجف آباد، نخستین جلسه کمیته راه اندازی این طرح با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان معاونت‌های طرح و توسعه و بهره برداری، مشاور و پیمانکار طرح در محل پست ۴۰۰ کیلو ولت نجف آباد برگزار شد.

محمدرضا نوحی، معاون طرح توسعه برق منطقه ای اصفهان، در خصوص جزئیات اجرایی شدن این طرح گفت: پست ۴٠٠ کیلوولت نجف آباد با هدف افزایش ظرفیت و پایداری شبکه غرب اصفهان در سه مرحله و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در آستانه راه اندازی قرار دارد که در مرحله نخست، با صرف اعتباری در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان، ترانسفورماتوری با ظرفیت ٢٠٠ مگا ولت آمپر با ۶ بی ۶٣ کیلو ولت خروجی در دستور کار قرار گرفته که تا قبل از اوج بار تابستان وارد مدار خواهد شد.

محمود احمدی، رییس کمیته راه اندازی پست ۴٠٠ کیلو ولت نجف آباد نیز بیان کرد: امیدواریم با تلاش گروه‌های اجرایی و نظارتی، این طرح تا پیش از آغاز اوج بار تابستان برق‌دار و به شبکه سراسری متصل شود.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

برچسب‌ها:

نظر شما