شناسهٔ خبر: 66741826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

دهه فجر نماد رشادت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار خراسان شمالی گفت: فجریاوران بستر مهمی برای بیان دستاوردهای نظام فراهم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در مراسم تجلیل از فجریاوران و کمیته های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، هدف از گرامیداشت ایام دهه فجر و سوم خرداد را زنده نگه داشتن یاد شهدا و دلاور مردانی خواند که در برابر قدرت های سلطه و استکبار جهانی ایستادگی کردند.
وی از تمام کسانی که در ایام دهه فجر با برنامه‌های متنوع و با اطلاع‌رسانی درست توفیقات و دستاوردهای نظام را بیان کردند و کسانی که این بسترها را فراهم ساختند، قدردانی کرد.
استاندار با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد یاد شهدا و جانبازان و خانواده بزرگ این بزرگ مردان را گرامیداشت و افزود: آزادسازی خرمشهر و توفیقات حاصل شده در این ایام یادآور ایمان و اراده قوی و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری بود.
حسین نژاد ایمان، دینداری و تبعیت از مقام معظم رهبری را از نقاط قوت انقلاب عنوان کرد و اضافه کرد: امروزه در شرایط کنونی نیز باید تلاش و مراقبت شود تا این ارزش ها و نقاط قوت حفظ و تقویت شود.
استاندار خراسان شمالی گفت: با عملیات وعده صادق، قدرت های پوشالی در هم شکسته شد و اکنون نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت برتر و حامی مظلومان جهان مطرح است.

در این مراسم از دستگاه های برتر که در دهه فجر فعال بودند، تجلیل شد.

<div id="video-display-embed-code_11133346"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4238541/11133346?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما