شناسهٔ خبر: 66741714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید مدیر کل نوسازی مدارس از پروژه‌های در دست احداث رامسر

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران از پروژه‌های در دست احداث آموزش و پرورش شهرستان رامسر بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استادیان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران با حضور در رامسر از پروژه‌های در حال ساخت شهرستان رامسر بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید‌ها گفت: در سفر به رامسر از پروژه‌های در حال احداث  پور رجب و رامیپسر با همراهی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش رامسر بازدید کردیم.

استادیان گفت: پروژه اول، پروژه پور رجب رامسر بود که پیشرفت خوبی دارد و تمام تلاش است که در مهرماه به افتتاح برسد.

او افزود: پروژه بعدی مدرسه استثنایی رامسر با زیر بنای هزار متر مربع می باشد و تمام تلاشمان آن است که با همکاری جمعی این پروژه بزرگ را نیز در مهرماه به بهره برداری برسانیم.

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در ادامه به پروژه سادات اخوی هم اشاره و بیان کرد برای این طرح بزودی پیمانکار انتخاب می شود و پروژه‌های دیگری نیز وجود دارد که در دست بررسی است تا تامین اعتبار و در وقت مقرر به بهره برداری برسد.

وی گفت: در استان مازندران بالای ۱۰۰ پروژه داریم که ۱۳۱ میلیارد تومان اعتبارات استانی و نزدیک ۴۷۴ میلیارد تومان مصوب ملی داریم که با تخصیص‌هایی که از استان و تهران می‌آید بتوانیم آنها را تکمیل کنیم. همچنین برنامه ریزی ما برای مهرماه ۱۸ پروژه با ۱۰۵ کلاس درس است.

ازشرق تا غرب مازندران در حدود ۳۵۰ کیلومتر فاصله است و نوسازی مدارس مازندران از جمله دستگاههایی است که در دورترین روستاهای استان از سرخگریوه مرز مازندران، سمنان تا یازن اشکورد رامسر که حدود ۵۰۰ کیلومتر فاصه بین آنهاست پروژه هایی را با هدف توسعه عدالت آموزشی در دست اجرا دارد . پروژه هایی که با حمایت دولت و همراهی خیرین مدرسه ساز در حال تکمیل شدن هستند و تقدیم دانش آموزان سراسر استان خواهد شد.

نظر شما