شناسهٔ خبر: 66740729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تشریح برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در یاسوج

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد مهمترین برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در یاسوج را تشریح کرد. مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد مهمترین برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در یاسوج را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ستار هدایت‌خواه، امروز با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در استان به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه توسط کانون‌های خدمت رضوی و خادم‌یاران رضوی بیش از ۴۰ عنوان برنامه داشته‌ایم که یکی از آنها کاروان زیر سایه خورشید است که خدام و پرچم متبرک از هفته قبل در مناطق مختلف و به‌خصوص روستا‌های استان سفر کردند تا کسانی که امکان کمتری برای زیارت حرم رضوی داشتند، بتوانند پرچم متبرک را زیارت کنند.
 
وی افزود: خدام و پرچم متبرک رضوی در شهرستان‌های دنا پاتاوه_ مارگون_ لوداب_ دیشموک_ چرام_ دهدشت_ قلعه‌رئیسی_سوق_بهمئی لنده و باشت حضور پیدا کردند و تا فردا شب در مرکز استان برنامه دارند.
 
مسئول کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و متعددی در استان تدارک دیده شده است، گفت: حضور در برنامه شهدای عشایر، حضور در جشن دخترانه و همچنین حضور در مناطق مادوان و بلهزار از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید است.
 
وی با اشاره به اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه کرامت، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع دیگری نیز در سطح استان داشتیم، چهارشنبه‌های امام رضایی که در دو مدرسه مادوان و قلعه‌رئیسی با حضور خادم یاران برگزار شد و از دانش‌آموزان محجبه تجلیل شد و همچنین جشنی با حضور کارگران خواهیم داشت و تجلیل معلمان از دیگر برنامه‌ها بود.
 
هدایت خواه افزود: این حرکت جهادی بعد از دفاع مقدس بزرگترین حرکت جهادی در کشور به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام 

نظر شما