شناسهٔ خبر: 66740500 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نقش مهم کشتارگاه ها در سلامت و بهداشت جامعه

اقتصاد ایران: تهران- جانشین رئیس کل دادگستری استان تهران در ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: کشتارگاه ها نقش مهمی را در سلامت و بهداشت جامعه ایفا می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمدرضا پسندیده صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از کشتارگاه‌های شهرستان ری که با همراهی ترکی رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران و مسعود محمدیان، مدیرکل دامپزشکی استان تهران انجام شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود دادگستری به حل مشکلات واحد های تولیدی، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی حفظ اشتغال و ارتقای تولید در استان را دنبال خواهیم کرد.

جانشین رییس کل دادگستری استان تهران در ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه کشتارگاه ها نقش مهمی را در سلامت و بهداشت جامعه ایفا می کنند گفت: تامین سلامت جامعه و مصرف کنندگان شرط اساسی در فعالیت واحد های تولیدکننده مواد غذایی بویژه کشتارگاه‌ها است.

کشتارگاه ها نقش مهمی را در سلامت و بهداشت جامعه ایفا می کنند

بر اساس این گزارش این بازدید در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و تسهیل در انجام امور و رفع مشکلات از کشتارگاه‌های دام استان تهران صورت گرفت.

کشتارگاه ها نقش مهمی را در سلامت و بهداشت جامعه ایفا می کنند

گفتی است که در این بازدید مسوولان حاضر در جریان مشکلات کشتارگاه‌های استان تهران قرار گرفتند و راهکارهای تسهیل فرایندها و رفع مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در این بازدید رییس دادگستری شهرستان ری و رییس مجتمع قضایی قلعه نو، مسئولان دادگستری استان را همراهی کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما