شناسهٔ خبر: 66740482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دادستان مرکز مازندران:

شهرداران مناطق ساری نسبت به ارائه خدمات مناسب به مردم اهتمام کنند

کریمی گفت:شهرداران مناطق شهر ساری باید نسبت به ارائه خدمات مناسب به شهروندان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

صاحب‌خبر -

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در بازدید از وضعیت پارک‌های شهر ساری از وضعیت خدمات رسانی نامناسب به شهروندان در پارک‌های سطح شهر ساری انتقاد کرد و گفت: شهرداران مناطق شهر ساری باید نسبت به ارائه خدمات مناسب به شهروندان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

او افزود: متاسفانه وضعیت خدمات رسانی به شهروندان در پارک‌های سطح شهر مطلوب نیست و مردم در مراجعه به برخی پارک‌ها از امکاناتی اساسی و اولیه مانند نور مناسب و سایر خدمات بی بهره هستند.

دادستان مرکز مازندران گفت: شهرداران مناطق ساری باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات مطلوب، رضایت مردم حاصل شود.

او در پی این بازدید میدانی و مشاهده وضعیت نامناسب پارک ها، توضیحات لازم را از شهرداران مناطق ساری خواستار شد و دستورات لازم را جهت خدمات رسانی بهتر صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در ادامه با هدف نظارت میدانی بر عملکرد کلانتری‌ها و پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از کلانتری‌های مرکز استان نیز بازدید کرد.

کریمی در این بازدیدها، در جریان نحوه خدمات رسانی به مردم و رسیدگی به شکایات مراجعان قرار گرفت و دستورات و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان کلانتری‌ها صادر کرد.

دادستان مرکز مازندران در بازدید از بخش‌های مختلف کلانتری‌ها و بازداشتگاه ها، بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی به شکایت‌های مردم، همچنین مواردی مانند حضور به موقع در صحنه جرم و گشت زنی شبانه تأکید کرد.

دادستان مرکز استان مازندران به درخواست‌ها و مشکلات برخی افراد که در دادسرا حضور داشتند نیز رسیدگی و به ضابطان قضایی توصیه کرد با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تکریم مراجعان به کار گیرند.

نظر شما