شناسهٔ خبر: 66740478 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری متهم متواری منطقه خلیج تهران

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی در محدوده خلیج تهران اقدام به تیراندازی کرده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرگرد محمد زیدی گفت: ماموران پایگاه پنجم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری در خصوص شرارت و تیر اندازی اراذل و اوباشی در درگیری منطقه خلیج تهران دریافت کردند. دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.  

وی افزود: با حضور ماموران پایگاه پنجم سازمان اطلاعات در صحنه جرم و انجام تحقیاقت اولیه هویت و مشخصات متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در شهر اندیشه استان تهران شناسایی شد گفت: پس از اخذ نیابت قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر پلیس انتقال یافت.

 معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران توضیح داد: متهم در پی جوئی‌های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد که سلاح جنگی را در مخفیگاه دیگری در محدوده شهر زیبا پنهان نموده است.

وی ادامه داد: به دست آوردن این اطلاعات ماموران این سازمان در گام دیگر به مخفیگاه متهم مراجعه و با هماهنگی‌های قضائی، در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم سلاح گرم کشف شد.  

 زیدی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام پلیسی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباشی که همواره قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.  

نظر شما