شناسهٔ خبر: 66739463 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کلاهبرداری یک زوج با شگرد رسیدساز جعلی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت زن و شوهر کلاهبردار خبر داد و گفت: متهمان تحت تعقیب مراجع قضایی در چند استان ایران بودند.

صاحب‌خبر -

کلاهبرداری یک زوج با شگرد رسیدساز جعلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان با شگرد خرید اجناس دست دوم به وسیله رسیدساز جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.


این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد، یک زن و شوهر جوان طعمه‌های خود را از سایت خرید و فروش اینترنتی شناسایی و سپس با شگرد رسیدساز جعلی اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده و متواری شدند.


رئیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و تهران بودند، گفت: کارآگاهان با اقدامات علمی، هویت ۲ کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند و پی بردند که آنها قصد دارند دست به اعمال مجرمانه دیگری بزنند.


سردار گودرزی افزود: ماموران پلیس پس از دریافت این سرنخ مهم، با تحقیقات گسترده مخفیگاه متهمان را در شهرستان مراغه در استان آذربایجان شرقی شناسایی و بازداشت کردند.


این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد رسیدساز جعلی اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما