شناسهٔ خبر: 66739329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

هر روز با شهدای گلستان؛

همیشه گوش به فرمان ولی‌فقیه باشید

شهید «حبیب‌الله نارویی» سوم مهرماه ۱۳۴۳ در روستای کمال‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش متولد شد و یکم مردادماه سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی شلمچه پس از اصابت ترکش خمپاره از ناحیه سر به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

همیشه گوش به فرمان ولی‌فقیه باشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ شهید «حبیب‌الله نارویی» فرزند مرحوم حاجی «پسند» سوم مهرماه ۱۳۴۳ در روستای کمال‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش متولد شد.

این شهید والامقام به‌ عنوان سرباز ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد.

شهید نارویی در تاریخ یکم مردادماه سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی شلمچه پس از اصابت ترکش خمپاره از ناحیه سر به شهادت رسید و در گلزار شهدای روستای کمال‌آباد پیکر پاکش به خاک سپرده شد.

حسین نارویی برادر شهید نارویی در خصوص ویژگی‌های اخلاقی‌اش می‌گوید: حبیب‌الله بسیار مؤدب، بااخلاق و همیشه خنده بر لب داشت.

اهالی روستای کمال‌آباد اکثراً با یکدیگر فامیل هستند و همه فامیل شهید را دوست داشتند و او هم به بزرگ و کوچک احترام می‌گذاشت.

شهید نارویی وقتی از جبهه به خانه بازمی‌گشت تمامی مردم روستا به استقبالش می‌آمدند. حبیب‌الله نیز در دیدار با اقوام از رشادت‌ها و نبردهای جانانه و پیروزی‌های رزمندگان اسلام سخن می‌گفت و به مردم قول پیروزی حق علیه باطل را می‌داد.

شهید در وصیت‌نامه خود جوانان و بزرگان فامیل و دیگر هم‌وطنان را توصیه کرده است همواره گوش به فرامین ولی‌فقیه خود دهید تا دشمن نتواند به ایران اسلامی آسیبی وارد کند.

شهید درجایی دیگر از وصیت‌نامه خود می‌گوید لبیک‌گویان آماده هرگونه جنگ با دشمنان وطن عزیزمان ایران هستم تا پرچم کشور عزیزمان همیشه برافراشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما