شناسهٔ خبر: 66738233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هدف سپاه پاسداران از حمله به اسرائیل از زبان سردار سلامی

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم اختتامیه جام رسانه‌ای امید اظهار داشت: آرایش جنگی حق و باطل در بعد رسانه‌ای کاملاً واقعی، پیوسته و شبانه‌روزی است.

بنابر گزارش تسنیم، وی افزود: ما قدر رسانه‌ها را می‌دانیم چراکه آن چیزی که قادر است اقدامات در سطح تاکتیکی را به یک واقعیت در سطح راهبردی تبدیل کند رسانه‌ها هستند و شاید حقیقی‌ترین مصداق این موضع همین عملیات وعده صادق باشد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: در دید ما، هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

سردار سلامی اسرائیل را سرپل سیاسی برای تنطیم سیاست‌های آمریکا در منطقه جهان اسلام دانست و عنوان کرد: ما باید قلب سیاسی استکبار و نقطه‌ای که به عنوان منفعت حیاتی آمریکا تلقی می‌شود را نشانه می‌گرفتیم. رژیم صهیونیستی موجودی موزی، خشن و مولد ناامنی است که ارمغان آن آوارگی، جنگ، محو ارزشهای انسانی و عاطفه‌هاست. ما باید به این نقطه حمله می‌کردیم.

27215

نظر شما