شناسهٔ خبر: 66737784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

هم‌زمان با میلاد ثامن الحجج(ع) در مشهدالرضا؛

بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور به بهره‌برداری رسید+فیلم و تصاویر

در راستای حمایت از اجرای سیاست‌های فرزندآوری و کمک به زوجین نابارور، بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری(IVF) شرق کشور با عنوان «بشری» با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان رضوی مشهد افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد،‌ بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در بیمارستان رضوی مشهد صبح امروز  با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، به بهره برداری رسید.

 مرکز درمان ناباروری بشری در راستای توسعه خدمت رسانی به زوجین نابارور و در راستای تحقق سیاست های کلی جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری با حمایت آستان قدس رضوی در بیمارستان رضوی مشهد با هزینه سه هزار و 366 میلیارد ریال در زیربنای 2 هزار و 900 مترمربع ساخته و تجهیز شده است.

این مرکز بخش‌های مختلفی اعم از اتاق پزشکان، اتاق‌های عمل، جنین‌شناسی، داروخانه، آزمایشگاه تخصصی و... است و به بیماران و خانواده های نابارور داخلی و خارجی خدمات‌رسانی خواهد کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4716018" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9600215/4716018?width=400&height=300"></script></div>

رئیس هیئت مدیره بیمارستان رضوی در آیین گشایش این طرح درمانی گفت: از سال 1399 تا کنون بیش از 13 هزار و 468 میلیارد و 587 میلیون ریال برای اجرای طرح های عمرانی و درمانی بیمارستان رضوی هزینه شده است.

‌فریدون نوحی اظهارکرد: این طرح ها شامل طرح درمان ناباروری، توقفگاه طبقاتی، طرح ام.آر.آی، براکی تراپی، تجهیزات و اموال خریداری شده از سال 1399 تا پایان سال 1402، تجهیزات پزشکی بخش آنژیوگرافی، تجهیزات پزشکی بخش تصویربرداری، نوسازی و بهسازی تاسیسات بیمارستان و بازسازی اتاق عمل بوده است.

نظر شما