شناسهٔ خبر: 66737467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی مشکلات محله مهدیه شاهدیه

مشکلات محله مهدیه شاهدیه با حضور نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

صاحب‌خبر -

برسی مشکلات محله مهدیه شاهدیه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: یک بخش این مشکلات مربوط به تصفیه خانه فاضلاب و پساب هست که مانند گذشته ادامه دارد و هرچند مصوبات خوبی در این زمینه از قبل داشته ایم باز هم تصمیم گیری‌های خوبی گرفته شد و امیدوارم هرچه سریعتر عملیاتی شود تا مردم در تابستان مشکل نداشته باشند. 


در مورد فضای سبز و بافت تاریخی و معابر آن میراث فرهنگی برعهده گرفت تا بخشی از آن بصورت اعتبار و مصالح تامین کند.


برای تکمیل سقف گلزار شهدا تعیین تکلیف شد و در مورد مدارس شاهدیه بحث‌های چمن مصنوعی و آسفالت داخل محوطه باز مدارس انجام شود جهت فضای سبز شهری مقرر شد از پساب مازاد به شاهدیه تخصیص داده شود. 


در خصوص اوقاف و عرصه‌های اوقاف در منطقه مقرر شد بر اساس نیات واقف و عایدی آن به هیچ عنوان از منطقه خارج نشود و در محل بر اساس نیات واقف هزینه شود. 


در حوزه رویداد‌های فرهنگی هنری با توجه به نیاز محلات شهر شاهدیه مقرر شد شورای شهر و شهرداری شاهدیه با همکاری اداره میراث برای شناساندن ظ فیت‌های شهر شاهدیه انجام شود؛ و در خصوص مشکلات آب منطقه نیز مقرر شد با همکاری شهرداری و آبفا ایستگاه برداشت آب از آب انتقالی تاسیس شود در مناطقی که افت فشار آب وجود دارد را با برسی علت رفع نمایند.

نظر شما