شناسهٔ خبر: 66737312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر اداره برق گناوه:

«طرح بهارستان» در گناوه اجرا شد

گناوه- مدیر اداره برق گناوه گفت: پروژه اصلاح شبکه‌های برق از محل اعتبارات عوارض روستایی (طرح بهارستان) در شهرستان گناوه در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

رضا کوفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح بهارستان در شهرستان گناوه اظهار داشت: این طرح شامل تبدیل سیم به کابل، اصلاح و نوسازی شبکه، تعویض پایه‌های فرسوده و همچنین مقاوم سازی تأسیسات برق است که هم اکنون در پنج روستای شهرستان گناوه در حال اجرا است.

مدیر اداره برق گناوه افزود: این طرح در روستاهای «چاهبردی»، «ابوالفتح»، «گوابین»، «احشام احمد» و «مال محمد عبدالعلی» شهرستان گناوه با تعویض پایه‌های برق نوسازی شبکه و تبدیل سیم به کابل و همچنین نصب ترانسفورماتورهای جدید در حال اجرا است تا در این روستاها مشکل نوسان یا قطعی برق نداشته باشیم.

«طرح بهارستان» در گناوه اجرا شد

وی بیان کرد: در این طرح بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و بیش از هفت کیلومتر کابل خود نگهدار و سه دستگاه ترانسفورماتور جدید نصب و پنج دستگاه ترانسفورماتور نیز اصلاح یا افزیایش قدرت داده خواهد شد که شاهد پایداری برق در این پنج روستا خواهیم بود

وی اضافه کرد: و پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح در فصل گرما مشکلی دراین ارتباط در روستاها نامبرده نداشته باشیم.

«طرح بهارستان» در گناوه اجرا شد

مدیر اداره برق گناوه با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما از مردم خواست در مصرف برق صرفه جویی کنند تا تابستان امسال نیز همانند سال گذشته با کمترین خاموشی مواجه باشیم.

نظر شما