شناسهٔ خبر: 66737087 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ملکی اعلام کرد؛

آمادگی سازمان آتش نشانی جهت همکاری با شرکت‌های دانش بنیان

فائزه نجارزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آمادگی این سازمان جهت همکاری با شرکت های دانش بنیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در حاشیه همایش فناوری‌های مهندسی ایمنی حریق با موضوع بررسی حریق گاندی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در زمینه کاهش حوادث به ویژه حریق باید فرهنگ سازی گسترش یابد و این موضوع با آموزش امکان پذیر است و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند تا آمار حوادث کاهش یابد.

وی افزود: پر تکرارترین توصیه به شهروندان این است که خطرات پیرامون خود را شناسایی کنند این همایش از همایش‌های مؤثر با حضور نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان است.

ملکی گفت: شهروندان باید نماهای خطرناک ساختمان محل سکونت خود را جدی بگیرند و اگر ساختمان نمای قابل اشتعال دارد باید تعویض و راه‌های خروج ساختمان‌ها باید باز باشد و درب‌های پله‌های فرار بررسی شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌های تخصصی به ارتقای سطح دانش شهروندان کمک می‌کند و بخش خصوصی هم به خوبی اکنون به این مسأله ورود یافته است.

وی خاطر نشان کرد: امسال سال جهش تولید با مشارکت شهروندان است و تولید علم از ارکان جهش تولید محسوب می‌شود که در این همایش هم ویژه مد نظر قرار گرفته است.

ملکی گفت: در بحث ایمنی تولید علم نداشتیم و سازمان آتش‌نشانی از همکاری با نخبگان در حوزه تجهیزات و علوم روز استقبال می‌کند.

وی بیان داشت: در مرحله گذار در آتش نشانی قرار داریم و در مرحله عبور از سبک قدیم هستیم و بروزرسانی‌های خوبی صورت گرفته است. همچنین در این راستا هم همایش بین المللی در تیرماه داریم.

ملکی گفت: امسال صدسالگی سازمان آتش نشانی است و ما آغاز علمی شدن بیشتر را در این سازمان داریم.

نظر شما