شناسهٔ خبر: 66735012 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نمایش و نقد «مادرکشی» در نشست مستندهای ایران‌شناسی

مستند «مادرکشی» در بیست‌وهفتمین نشست ماهانه «مستندهای ایران‌شناسی» نقد و بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی انجمن مستندسازان سینمای ایران، در بیست‌وهفتمین نشست‌ ماهانه‌ی «مستندهای ایران‌شناسی» فیلم مستند «مادرکشی» ساخته کمیل سوهانی به نمایش درمی‌آید و سپس با حضور کارگردان و محمد درویش مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

کمیل سوهانی در مستند «مادرکشی»، به بحران آب در ایران می‌پردازد؛ در این فیلم، بحران بی‌آبی از دیدگاه کشاورزان، صنعت‌گران و سایر مشاغل مرتبط به تصویر کشیده شده و علت‌های ایجاد بی‌آبی و پیامدهای آن هم بررسی شده‌ است.

در این نشست کمیل سوهانی کارگردان «مادرکشی» و مستندساز و محمد درویش کنش‌گر محیط‌زیست، پژوهشگر و کویرشناس ایرانی مباحثی را از زوایای مختلف درباره‌ی اثر طرح می‌کنند.

این برنامه به همت انجمن مستندسازان سینمای ایران و انجمن دوستداران شاهنامه البرز (اشا) و با همکاری سازمان نظام پزشکی کرج، روز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و حضور در آن برای همه‌ی علاقه‌مندان و سینمادوستان، آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای تماشای اثر می‌توانند به آدرس کرج، عظیمیه، ۴۵ متری کاج، نبش پامچال، سالن آمفی‌تئاتر سازمان نظام پزشکی کرج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما