شناسهٔ خبر: 66734427 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

چمران: در پارک ها نمی توان هتل ساخت

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ساخت هتل در بوستان های تهران گفت: در پارک ها هتلی ساخته نمی شود و مشخص است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز 30 اردیبهشت 1403 در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز نطق پیش از دستور و گزارشی از یکی از محلات تهران ارائه می شود.

وی ادامه داد: بهای خدمات مراکز تفریحی هم امروز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.چمران در خصوص ساخت هتل‌های 5 ستاره در بوستان‌های شهر تهران گفت: اولا چیزی به شورا نیامده است، پیشنهاد شده در تهران که هتل کم است ، هتل های ساخته شود. گفتند درنقاط مختلف اگر شهرداری زمین دارد هتل هایی بسازد. در پارک ها هتل ساخته نمی شود، پارک جای هیچ فضایی جز مسجد، نمازخانه، کتابخانه و تاسیسات نیست.

وی در خصوص بحث انتقال آراد کوه، گفت: والا هنوز پیشنهاد است و باید بررسی شود، برای این کار اطراف قم نمی‌شود رفت ،خود شهر قم مشکل دارد. البته پیشنهاد خوبی است باید دنبال شود.

وی در خصوص ساخت تونل متوسلیان و ساخت تراموا چرخ لاستیکی در تهران، گفت: چون شهردار گفته‌اند از خودشان سوال کنید. باید این موضوعات به شورا بیاید و ما نظر بدهیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تونل متوسلیان از ادوار گذشته مورد بحث بوده است؛ ولی چون پروژه بزرگی است و منابع مالی زیادی می خواهد بخش خصوصی آن را اجرا کند.

وی در خصوص ورود واگن ها از بهمن گفت: کار پله به چله جلو می‌رود انشالله به بهمن برسد.چمران در خصوص درختان چیتگر، گفت: هیچ احمقی پیدا نمی شود برود در چیتگر درخت قطع کند اما وقتی درختی به هر دلیلی قطع می شود هرکسی موضوعی را مطرح می کند.

برچسب‌ها:

نظر شما