شناسهٔ خبر: 66734330 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نه حبس نه شلاق؛

حکم شکایت قلعه‌نویی از مایلی کهن صادر شد

نه حبس نه شلاق؛ برخلاف اخباری که پیش از این منتشر شده بود، حکم شکایت سرمربی تیم ملی از پیشکسوت فوتبال منجر به حبس وی نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در ماجرای شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی ایران به جزای نقدی محکوم شد.

مایلی کهن در بیانیه‌ای که آن را در یک گفت‌وگوی تلفنی با تلویزیون می‌خواند، ادعا کرده بود که سرمربی چند تیم باشگاهی در ایران را قلعه‌نویی انتخاب می‌‌کند. او گفت که انتخاب غلامرضا عنایتی برای تیم امید ایران هم با خواست و چراغ سبز قلعه‌‌نویی انجام شده است.

امیر قلعه نویی چندی پیش به دلیل اظهارات محمد مایلی کهن در رسانه‌ها از وی به دادسرای عمومی شکایت کرده و حالا ظاهراً رای این پرونده صادر شده و مایلی‌کهن به دلیل صحبت‌هایش در برخی برنامه‌های تلویزیونی و یک رسانه اینترنتی علیه سرمربی تیم ملی، به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده است.

مایلی کهن در گفت‌وگوی اینترنتی هم مواضع تندی علیه قلعه‌نویی گرفت. او در آن مصاحبه حتی حاضر نشد نام قلعه‌نویی را به زبان بیاورد و هر بار می‌خواست درباره او حرف بزند از یک اصطلاح ناپسند استفاده می‌کرد! در همان مصاحبه هم مدعی شد وقتی سرمربی تیم ملی ایران شد قلعه‌نویی را با سفارش علی پروین به تیم ملی دعوت کرد!

نکته جالب این بود که گفته می‌شد ممکن است مایلی کهن در این پرونده به زندان یا شلاق محکوم شود. نادر فریادشیران همراه همیشگی مایلی کهن آن روزها ضمن تایید این شایعه گفته بود که مایلی‌کهن هیچ ابایی از زندان رفتن ندارد و ترجیح می‌دهد به جای دادن جریمه نقدی، به زندان برود. اما حالا رای صادر شده است و هیچ خبری از حبس نیست و مایلی کهن فقط به پرداخت 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما