شناسهٔ خبر: 66734284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم

پیشکسوتان استقلال از هلدینگ خلیج فارس سهم بیشتر می‌خواهند و به ۳ و نیم درصد راضی نیستند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم یادبودی تحت عنوان جشن ۸۰ سالگی باشگاه استقلال برگزار شد که جمعی از پیشکسوتان از جمله خانواده مرحوم پورحیدری و خانواده مرحوم حجازی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، محمد مؤمنی، کاظم اولیایی و علی جباری، در آن حضور داشتند.
این مراسم به میزبانی شرکت پیشکسوتان استقلال برگزار شد، اما باشگاه استقلال نظارتی بر آن نداشته است و حتی اخبار مربوط به این مراسم را در رسانه‌های رسمی خود پوشش نداد. نکته جالب اینکه پیشکسوتان باشگاه استقلال در این مراسم پیرامون بحث واگذاری سهام به پیشکسوتان تصمیم گرفتند و مقرر کردند که سهام آنها با توجه به سابقه افراد تقسیم شود.
در حاشیه این مراسم پیشکسوتان استقلالی اعتراض داشتند که قرار بود پنج درصد سهام به آنها تعلق بگیرد و این مقدار به ۳/۵ درصد کاهش‌یافته است که از نظر آنها کم بود. باشگاه استقلال چندی پیش با پرداخت مبلغ ارزش‌گذاری شده به یک هلدینگ پتروشیمی واگذارو اکنون فقط سه درصد سهام این باشگاه در اختیار وزارت ورزش است؛ حال سؤال اصلی اینجاست که چطور یک شرکت خصوصی، خود را نماینده باشگاه استقلال می‌دادند و‌ می‌خواهد برای تقسیم‌بندی سهام بین پیشکسوتان این تیم تصمیم‌گیری و قانونگذاری کند؟

البته همین افراد نیز نتوانستند همه پیشکسوتان را دور هم جمع کنند و اختلافاتی به وجود آمده است، کما اینکه در این مراسم علی فتح‌الله‌زاده مدیر سابق استقلال حضور نداشت و شایعاتی درباره اختلاف فتح‌الله‌زاده با این شرکت در بحث واگذاری سهام به گوش می‌رسد.
پیشکسوتان استقلال فقط به مسأله سهام بسنده نکردند و به مالک جدید باشگاه توصیه داشتند که در تصمیم‌گیری‌های خود از آنها مشورت بگیرد. البته که در سال‌های اخیر، همواره پیشکسوتان استقلال در باشگاه استقلال و هیأت مدیره این تیم سمت داشتند، اما از ریز تصمیم‌گیری‌های باشگاه و صورت‌های مالی هیچ اطلاعی نداشته و در جریان بیشتر موضوعات نبودند؛ حالا همان افراد می‌خواهند به یک هلدینگ بزرگ اقتصادی که مالک این باشگاه است، مشورت بدهند!

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما