شناسهٔ خبر: 66734248 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقدیر امیرعبداللهیان از جمشید ممتاز

مراسم تجلیل از تلاش ها و خدمات ارزنده دکتر جمشید ممتاز استاد و حقوقدان برجسته کشور با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و معاونین و مدیران بین الملل دستگاه دیپلماسی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این مراسم از خدمات و تلاش های برجسته و ارزنده دکتر ممتاز، همچنین تواضع، اخلاق نیک، دانش برتر، وطن پرستی و عرق ملی، دفاع قوی از منافع ملی در صحنه های بین المللی، تسلط به آداب مذاکره و دیپلماسی علاوه بر استاد برجسته بودن دکتر ممتاز در دانشگاه تجلیل و تقدیر کرد.

وزیر امور خارجه خطاب به دکتر ممتاز مشاور دیرین حقوقی وزارت خارجه تاکید کرد: جنابعالی همواره همکاران خود در وزارت خارجه را همچون فرزندان خود دیدید و کمک کردید و دست دوستان ما را در بحران ها و سختی ها و پیچ های عمیق حقوقی گرفتید و کمک ارزشمندی به همکاران ما در انجام ماموریت دیپلماتیک خود کردید. جنابعالی نه یک مشاور برای وزارت امور خارجه، بلکه استاد و راهبر بوده و هستید و ان شاءالله سال‌های طولانی عمر بابرکت تان استمرار داشته باشد و کشور و همه همکارانم و دانشجویان و دانشگاهیان کشور از وجود جنابعالی بهره مند باشند.

تقدیر امیرعبداللهیان، معاونین و مدیران بین الملل دستگاه دیپلماسی از دکتر ممتاز


رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین برای دکتر ممتاز و خانواده محترم ایشان از خدای سبحان بهترین ها را آرزو نمود.

دکتر ممتاز نیز ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از ابراز محبت وزیر، معاونین و مدیران وزارت امور خارجه، فعالیت ها و خدمات خود را انجام وظیفه بعنوان یک ایرانی و خادم این آب و خاک و میهن عزیزمان عنوان کرد.

امیرعبداللهیان و جمشید ممتاز



در پایان این مراسم امیرعبداللهیان به نیابت از همکاران در دستگاه دیپلماسی و دانشگاه لوح تقدیری به دکتر ممتاز تقدیم کرد.

انتهای پیام 

نظر شما