شناسهٔ خبر: 66734203 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حمله مقاومت لبنان به پایگاه رژیم صهیونیستی

زینب غلامی

حزب الله لبنان از حمله به پایگاه صهیونیستی «الراهب» در شمال اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین و پشتیبانی از مقاومت جسور، مبارزان مقاومت صبح امروز (یکشنبه) پایگاه «الراهب» را با توپخانه هدف قرار دادند.

طبق گزارش الجزیره، طی روزهای اخیر حزب‌الله لبنان عملیات خود را در مرزها با اراضی اشغالی گسترش داده و از سلاح جدید و پیشرفته استفاده کرده است. حزب‌الله لبنان روزهای پنجشنبه و جمعه حملات پهپادی و موشکی گسترده‌ای علیه اراضی اشغالی انجام داد که به اذعان رسانه‌های صهیونیستی از زمان آغاز تبادل آتش میان ۲ طرف بی‌سابقه بوده است.

روزنامه معاریو نوشت: «حزب‌الله طی چند هفته گذشته هر روز بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ موشک به سمت شمال شلیک کرده و برد شلیک خود را افزایش داده است، علاوه‌ بر آن تسلیحات متنوعی در اختیار دارد که شامل ابزارهای تهاجمی جدید از پهپادهایی که موشک پرتاب می‌کنند، تسلیحات دقیق و موشک‌های ضد تانک و غیره است.»

این در حالی است که روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت قرار است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز با رؤسای شهرک‌های واقع در مرز با لبنان برای نخستین بار از ژانویه دیدار کند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از شهردار شهرک «شلومی» اعلام کرد: نتانیاهو ما را برای بررسی وضعیت امنیت دعوت کرده است و ما امیدواریم به جوابی درباره وضعیت مناطق شمالی برسیم.

انتهای پیام

نظر شما