شناسهٔ خبر: 66731549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

لرستان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند در سخنانی، اظهار داشت: در دولت سیزدهم باهمت جهادگران عرصه مقدس مدرسه‌سازی موفق شدیم بیش از ۲۱۶ فضای آموزشی در قالب ۶۹۰ کلاس درس را تحویل دانش‌آموزان دیار زاگرس کنیم که بیشتر آنها در مناطق محروم و کم‌برخوردار احداث شده‌اند.

وی گفت: در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان انواع تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی برای مدارس و هنرستان‌های استان خریداری شده که باتوجه‌به محرومیت استان و مساعدت وزیر آموزش‌وپرورش و ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور مقرر شد این رقم به ۷۵ میلیارد تومان ارتقا پیدا کند.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان به اشاره به در پیش بودن برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان در دهم خردادماه جاری، بیان کرد: خیرین همراه، یارویاور آموزش‌وپرورش در تکمیل، تجهیز و احداث فضاهای آموزشی بوده‌اند و در این دولت به طور میانگین روزانه هشت مدرسه با مشارکت خیرین در کشور ساخته شده که یک رکورد محسوب می‌شود.

بهاروند با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز ستاره‌های روی زمین هستند و با اشاره به شعار بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با عنوان «مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی»، اضافه کرد: در سالی که با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده، قصد داریم با مشارکت خیرین گران‌قدر در احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان به سمت ساختن یک ایران قوی حرکت کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما