شناسهٔ خبر: 66731102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

افتتاح نمایشگاهی برای معرفی فرصت های شغلی در دانشگاه آزاد تبریز

تبریز- نمایشگاه دانشگاه، صنعت،راه و اشتغال با عنوان «صدرا» برای جذب و اشتغال دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این نمایشگاه از امروز (شنبه) به مدت سه روز تا ۳۱ اردیبهشت با شرکت بیش از ۷۰ شرکت دولتی و خصوصی و صاحبان صنایع، واحدهای آموزشی، تجاری و بیمه در سالن چندمنظوره شهید بیوک منیرسرابی این دانشگاه دایر است.

معرفی دانشجویان به صنعت و بازار کار، معرفی فرصت های شغلی به دانشجویان جویای کار با حضور صاحبان کسب و کار صنایع استان، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان در بنگاه های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی از اهداف این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه نمایندگان شرکت ها و صاحبان واحدهای تولیدی، آموزشی، تجاری و بیمه ای از جمله مجموعه تراکتورسازی ایران، کبریت سازی، صنایع شیرین عسل، کانون فرهنگی آموزشی قلم چی، بنیاد ملی نخبگان، شهرداری تبریز، بیمه ها، سازمان نظام مهندسی و کانون وکلای دادگستری استان توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند و برحسب نیازسنجی های خود اقدام به جذب و اشتغال دانشجویان می کنند.

دانشجویان علاقه مند با حضور در این نمایشگاه توانمندی های علمی و فنی خود را ارایه می کنند و با ارتباط مستقیم با صاحبان صنایع و واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه و تکمیل فرم های ارزیابی علاقه مندی خود را برای اشتغال در این واحدها اعلام می کنند.

علاقه مندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل برگزاری آن مراجعه کنند.

نظر شما