شناسهٔ خبر: 66730225 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملیات جست‌وجوی مرد مفقودی در شاهکوهِ گرگان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پی گزارش مفقود شدن یک مرد ۴۸ ساله در منطقه شاهکوه گرگان تیم‌های عملیاتی به مناطق اعلام شده اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

رضا حاجیلری گفت: روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت گزارش مفقود شدن یک مرد ۴۸ ساله در منطقه شاهکوه و زیارت از سوی مقام قضایی اعلام شد.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: جست‌وجو‌های اولیه با تیم بندی و مشخص کردن مسیر‌های احتمالی از روی نقشه انجام شد. سپس بعد از مساعد شدن وضعیت جوی جست‌وجو‌های هلال‌احمر با همراهی نیرو‌های مردمی و هیات کوهنوردی از بامداد جمعه از منطقه چهارباغ آغاز و جست‌وجو‌ها با تقسیم نیرو‌ها از طریق روش‌های موجود انجام شد.

وی گفت: تاکنون مناطق مراد چشمه، چکل گدا، سیاه خانی، شربت و چماز در چهارباغ و آبشار دوقلو زیارت جست‌وجو شده است.

وی گفت: در این عملیات جست‌وجو ۲۲ نیروی امدادی شامل ۸ تیم کوهستان هلال‌احمر گرگان و واکنش سریع استان به همراه ۱۱ نیروی مردمی و اعضای هیات کوهنوردی مشارکت کردند.

حاجیلری گفت: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده با شورا و دهیاری روستا‌های شاهکوه و زیارت، خانواده فرد مفقود شده و نیروی انتظامی، عملیات جست‌وجو با همراهی نیرو‌های مردمی در ارتفاعات شاهکوه و زیارت ادامه دارد و جست‌وجو‌ها با درنظر گرفتن نقشه‌های هواشناسی و رعایت اصل حفظ جان افراد حاضر در عملیات انجام می‌شود.

نظر شما