شناسهٔ خبر: 66729467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست دانشگاه گیلان خبر داد

برگزاری نخستین گفتاورد ملی نخبگان در پهنه خزر در گیلان

مریم روشندل

سرپرست دانشگاه گفت: نخستین گفتاورد ملی نخبگان در پهنه خزر با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» به میزبانی دانشگاه گیلان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

محمد دوستار امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در جریان برگزاری نخستین گفتاورد ملی نخبگان، اظهار کرد: این رویداد با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» در پهنه خزر شامل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین با حضور رئیس بنیاد نخبگان و اعضای شورای آموزش عالی استان گیلان به صورت ویدیو کنفرانسی در دانشگاه گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رویداد رقابتی، با هدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم برگزار می‌شود، افزود: مخاطبین این رویداد، تمام آحاد جامعه هستند به نحوی که راه‌حلی برای چالش‌های کشور ارائه کنند.

سرپرست دانشگاه با بیان اینکه گفتاورد، یک رویداد چهار مرحله‌ای است، گفت: در مرحله نخست آن، شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌های خود را در پنج محور اصلی شامل حوزه‌های «مالی و ارزی»، «منابع طبیعی»، «امنیت غذایی»، «نظام سلامت» و «حکمرانی هوشمند» ارائه کنند.

دوستار، شنیدن و تقویت ایده‌های نخبگانی، علمی‌تر کردن مدیریت کشور، افزایش تفاهم اجتماعی و رشد عمومی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد بیان کرد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی به بعد، عضو خانه نخبگان می‌شوند، خاطرنشان کرد: به برگزیدگان رقابت نهایی علاوه بر جایزه نقدی ۱۰ میلیارد ریالی، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار بابت عملیاتی کردن راهکارهای منتخب پرداخت می‌شود.

سرپرست دانشگاه تاکید کرد: نخبگان، استادان، دانشجویان، آموزگاران و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد بزرگ، تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه‌ «debate.bmn.ir» ثبت‌نام و در این رویداد شرکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما