شناسهٔ خبر: 66728357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام نجاری:

روابط عمومی‌ها نقش به سزایی در افزایش امید در جامعه دارند/ تقدس و عظمت کار روابط عمومی‌ها بالا است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت:از منویات رهبر معظم انقلاب افزایش امید در جامعه است و روابط عمومی‌ها با رسانه‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند دراین راستا نقش به سزایی ایفا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در دیدار با مسئول و کارکنان معاونت روابط عمومی سپاه استان همدان که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت، اظهار کرد: بحث رسانه از ابعاد مختلفی قابل بررسی و تبادل نظر است، اما یکی از ابعاد مهم این است که همه ما پاسداران و بسیجیان، سربازان ولایت هستیم و ولی فقیه ما بر روی رسانه تاکید فراوانی دارند، بنابراین باید تمام تلاش ما این باشد که بخشی از منویات رهبر معظم انقلاب و دغدغه‌های ایشان در رابطه با رسانه را بدانیم و آن را حل کنیم.

وی افزود: از جمله منویات رهبر معظم انقلاب افزایش امید در جامعه است و روابط عمومی‌ها با رسانه‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند در این راستا نقش به سزایی را ایفا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: دشمنان نیز از طریق رسانه با کوچک نشان دادن نقاط قوت و همچنین بزرگ‌نمایی معایب نظام به دنبال پخش بذر ناامیدی در بین آحاد مردم هستند.

وی همچنین با اشاره به آیه ۱۴ سوره علق اظهار کرد: هر کاری که انسان در این عالم انجام می‌دهد خداوند، رسول خدا (ص) و حتی برخی از مومنین آن را می‌بینند، بنابراین با توجه به نکات مذکور تقدس و عظمت کار روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه بسیار بالا است.

انتهای پیام/

نظر شما