شناسهٔ خبر: 66728069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی والیبال ایران: از پیشرفت بازیکنان رضایت دارم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص دیدار تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: در آخرین دیدار پیشرفت چشمگیری داشتیم، خصوصا در سرویس‌ شاهد بهبود عملکرد تمامی بازیکنانم بودم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آخرین دیدار تداکاتی بین دو تیم ایران و برزیل امروز (شنبه ۲۹ اردیبهشت) برگزار شد و تیم ملی برزیل موفق شد در سه ست پیاپی به برتری برسد. سپس با توافق دو تیم ست چهارم نیز برگزار شد که برزیلی‌ها در این ست به برتری رسیدند.

مائوریسیو موتا پائز پس از این دیدار گفت: در آخرین دیدار پیشرفت چشمگیری داشتیم، خصوصا در سرویس شاهد بهبود عملکرد تمامی بازیکنانم بودم. در مقابل تیم خوب برزیل بازی کردیم که مهار کردن سرویس‌هایشان خیلی سخت است. اما این کار را به خوبی انجام دادیم و از نظر من پیشرفتی که داشتیم فوق‌العاده بود. همه بازیکنان متوجه شدند که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. در مجموع از عملکردی که تیم ایران مقابل برزیل داشت خیلی خوشحالم.

پائز در خصوص صعود به المپیک گفت: همانطور که قبلا گفتم برای ایران، کوبا، صربستان و تمامی تیم‌ها خیلی سخت است که به المپیک صعود کنند اما تیم ملی ایران به بهترین شکل ممکن و متناسب با توانش و زمانی که در اختیار دارد مراحل آماده سازی را پشت سر می‌گذارد. از بابت همه چیز خوشحالم و امیدوارم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم. مهمترین نکته جنگندگی‌مان در زمین بازی است.

انتهای پیام 

نظر شما