شناسهٔ خبر: 66727242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست هم اندیشی خیران وصنعتگران گلپایگانی

آزادی ۸۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان در دهه کرامت

همزمان با دهه کرامت، زمینه آزادی ۸۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان فراهم شد.

صاحب‌خبر -

آزادی ۸۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان در دهه کرامتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس ستاد دیه استان درنشست هم اندیشی خیران وصنعتگران گلپایگانی با هدف راه اندازی کارگاه تولیدی در زندان این شهرستان گفت: سال گذشته ۸۸۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با بدهی هزار و ده میلیار تومانی از زندان آزاد شدند.
اسدالله گرجی زاده افزود: راه اندازی کارگاه‌های اشتغال در کنار خوابگاه‌های زندان از برنامه‌های سازمان زندان هاست تا زمینه اشتغال زندانیان فراهم شود.
سیروس امینی معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان هم در این نشست، ۶۰ درصد از زندانیان شهرستان گلپایگان را شاغل دانست وافزود: سال گذشته ۲۰۰ نفر از زندانیان این شهرستان در کلاس‌های حرفه آموزی شرکت و گواهی فنی دریافت کردند که می‌توانند در راستای ایجاد کسب و کار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی دریافت کنند.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در طرح‌های اشتغالزایی زندانیان گفت:اشتغالزایی برای زندانیان در سلامت روح و بهبود جسمی آنان تاثیربسیار زیادی دارد.
همچنین در حاشیه این نشست عملیات اجرایی ساخت یک واحد تولیدی که خیران وصنعتگران برای ساخت آن ۳۰ میلیاردریال کمک کردنددر زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع آغاز شد.

نظر شما