شناسهٔ خبر: 66726835 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر فردا سی ام اردیبهشت در باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند با تبریک دهه کرامت گفت: فتح خرمشهر حماسه بزرگیست که متعلق به کل ملت ایران است و برنامه‌های متعددی در ارتباط با سالروز فتح خرمشهر در منطقه اجرا می‌شود که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری جشنواره تئاتر فتح است که به صورت ملی در این شهرستان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام هادی زرشناس با بیان اینکه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پس از جشنواره فجر یکی از مهمترین جشنواره‌های هنری کشور است افزود: در این جشنواره ۱۸۱ متن ارسالی در بخش صحنه‌ای و۱۶۱ اثردر بخش خیابانی ارسال شده است که از این تعداد ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۷ متن ارسالی پذیرفته شده است.
در نهایت نه اثر صحنه‌ای و ۱۰ اثر خیابانی هم در معرض دید مردم قرار می‌گیرد. در پایان جشنواره نیز  به نفرات برتر با حضور داوران مطرح جوایزی اهدا می‌شود.
معان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد با اشاره به اینکه این جشنواره یک فضای هنری حول محور فتح خرمشهر در منطقه ایجاد می‌کند افزود: این جشنواره از فردا در باغ موزه دفاع مقدس خرمشهر آغاز و روز سوم خرداد در سالن اجلاس منطقه آزاد اروند با حضور هنرمندان و داوران و مسئولان به پایان می‌رسد.

<div id="video-display-embed-code_11127379"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4237704/11127379?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما