شناسهٔ خبر: 66726697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری قدرتی

نفرات برتر مسابقات انتخاتی تیم ملی وزنه برداری قدرتی که با حضور ۴۷۸ ورزشکار از سراسر کشور در مهاباد برگزار شد، مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

معرفی نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری قدرتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در بخش پرس سینه بی لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده بزرگسالان و در وزن ۵۹ کیلوگرم حمزه طاهری از تیم خوزستان الف، علی شهنوازی از جهاد و علی جوکار از لرستان به تیم صاحب عنوان‌های اول تا سوم شدند.
کیوان خوشبخت افزود: در وزن ۶۶ کیلوگرم هم حمید کریمی از مهاباد، محمد بادنوروز از خوزستان و محمد پرورده از خوزستان به رتبه‌های اول، دوم و سوم دست یافتند.
او اضافه کرد: صالح محمدی از زنجان، اویس رمضانی از ایلام و امیر صافدل از رشت نیز جایگاه‌های اول تا سوم وزن ۷۴ کیلوگرم را به دست آوردند.
خوشبخت با بیان اینکه در وزن ۸۳ کیلوگرم هم علی اکبر محمدزمان از فارس، ناصر محمدی از خراسان رضوی و سیدیوسف احمدی از تیم گلادیاتور به ترتیب رتبه‌های سه گانه را کسب کردند، ادامه داد: همچنین رضا دهقانی از خوزستان، حبیب آرپناهی از خوزستان و سجاد اشکانی از فارس در وزن ۹۳ کیلوگرم در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در وزن ۱۰۵ کیلوگرم حسین صباغ سرای از پارس تبریز، رحیم عسگریان از فارس و شاهین پالاوی از مهاباد به ترتیب گردن آویز مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.
خوشبخت افزود: در وزن‌های منفی ۱۲۰ به ترتیب سجاد بیاتیان از مرکزی، امین فتح اللهی از تیم گلادیاتور و سیدسجاد انوشه از تیم شهید واحدی البرز و همچنین وزن مثبت ۱۲۰ هم به ترتیب سجاد مسعودی از خوزستان، کمال مام رسول از مهاباد و مجتبی سفلانی از رفسنجان در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
او تصریح کرد: در بین تیم‌های شرکت کننده هم در رده سنی بزرگسالان به ترتیب تیم‌های خوزستان الف، فارس و مهاباد در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسابقات انتخاباتی تیم ملی وزنه برداری قدرتی برای نخستین بار با حضور ۴۷۸ ورزشکار تحت عنوان «شهدای کنسولگری ایران» از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری تا ۳۰ اردیبهشت در سالن ۲ هزار نفری مهاباد برگزار شد.
این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان (مستر) برگزار شده و نفرات برتر این مسابقات به عنوان اعضای تیم ملی به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام می‌شوند.

نظر شما