شناسهٔ خبر: 66726118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کلنگ زنی شهرک سلامت با نام امام رضا (ع)در کرمان

دومین شهرک سلامت استان دردهه کرامت با نام امام رضا (ع)کلنگ زنی می شود.

صاحب‌خبر -

 علی شمسی نیا مدیر عامل خیریه ثامن الحجج و رئیس هیئت مدیره دارالشفای امام رضا علیه السلام استان کرمان با اعلام این خبر و گرامیداشت دهه کرامت گفت: مقدمات آغاز اجرای شهرک سلامت دارالشفا حضرت علی ابن موسی الرضا ع شماره ۲ استان کرمان در شهرستان زرند انجام شده و انشا الله به میمنت دهه کرامت  کلنگ زنی می شود.

وی افزود: این مجموعه درمانی ارزشمند در شهرستان زرند در زمینی به وسعت ۳ هکتار (که توسط اداره راه و شهرسازی کرمان و استانداری واگذار شده ) احداث می شود.

وی گفت : در سفر یک روزه به شهرستان زرند برای هماهنگی آغاز بکار ساخت این مجموعه با جناب آقای حسینی نژاد فرماندار، آقای ضیالدینی شهردار و دیگر مسئولین مرتبط رسیدیم تا این حرکت بسیار بزرگ و ماندگار را در شهرستان زرند شروع کنیم و شاهد احداث یک مرکز ویژه‌ای جهت بیماران خاص و مردم عزیز شهرستان زرند باشیم.

  شمسی نیا تصریح کرد: حدود ده الی دوازده بخش ویژه  در نظر گرفته شده که مجموعه بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع زیر بنا در نظر گرفته شده است که با کمک خیرین و معین‌های اقتصادی شهرستان زرند این حرکت بزرگ و ماندگار که نیاز مبرم این شهرستان هست احداث شود .

وی گفت: این حرکت ارزشمند در شهرستان زرند با همت همه مردم و خیرین زرندی انجام شده و دومین دارالشفای سلامت احداث شود.

مدیرعامل مرکز بیماری های خاص کرمان اظهار کرد: در شهرک سلامت زرند بخش‌های بسیار مختلفی از جمله بخش ویژه انتقال خون، اورژانسی بین جاده ای، بخش سرطان برای کودکان و بزرگسالان، بخش شیمی درمانی، دیالیز در نظر گرفته شده  است.

وی تاکید کرد: مکانی برای آزمایشگاه مرکزی و خانه سالمندان و ساختمان پزشکان در نظر گرفتیم که علاوه در شهرستان زرند. خدمات به شهرستان‌های راور و کوهبنان ارائه کند.

نظر شما