شناسهٔ خبر: 66725657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وصول جریمه، ایستگاه پایانی پرونده قاچاق گردو خارجی

معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان همدان از وصول جریمه چهارمیلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردو در اجرای احکام همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

وصول جریمه، ایستگاه پایانی پرونده قاچاق گردو خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمد موسی فلاح گفت: پرونده حمل هزار و ۱۰۰ کیلو گرم گردو خارجی به ارزش یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

او تصریح کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل قاچاق کالا، متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالا قاچاق به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا جریمه و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمد موسی فلاح افزود: پلیس امنیت اقتصادی همدان خودرو حامل گردوی قاچاق را در محور قهاوند توقیف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد.

نظر شما