شناسهٔ خبر: 66725655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان :

برای برگزاری امتحانات نهایی آماده ایم

خبرگزاری صدا و سیما

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان از آمادگی این استان برای برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های تحصیلی دهم یازدهم و دوازدهم خبر داد.

صاحب‌خبر -

برای برگزاری امتحانات نهایی آماده ایمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ مرکز سمنان ، سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه امتحانات نهایی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به‌طور هم‌زمان از فردا یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در سراسر کشور آغاز خواهد شد  تأکید کرد: مبنای سؤالات آزمون نهایی محتوای کتاب است و تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آزمون در حوزه‌های تعیین‌شده فراهم شده است .

 وزیری با اشاره به تأثیر ۵۰ درصدی نمره آزمون در کنکور سراسری یادآور شد: هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن کارت از حضور در جلسه آزمون محروم نخواهد شد.

 وی با تأکید بر این‌که مدیران مدارس برای دریافت کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان روزانه استان از پایه دهم تا دوازدهم و مدارس بزرگسال، دسترسی به سامانه دارند، گفت: آن‌دسته از دانش‌آموزانی که مؤفق به دریافت کارت نشده‌اند می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر و عکس‌دار خود در محل برگزاری و حوزه آزمون شرکت کنند و اگر حوزه امتحانی دانش‌آموزی هم مشخص نشده می‌تواند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش شهرستان خود از محل برگزاری آزمون مطلع شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: عوامل اجرایی آزمون نیز از ساعت ۱۴:۳۰ شنبه ۲۹ اردیبهشت سال جاری در ادارات شهرستان‌ها حضور دارند و پاسخگوی والدین و دانش‌آموزان در زمینه کارت ورود به جلسه و سایر موارد  هستند.

نظر شما