شناسهٔ خبر: 66725592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

سلامت: دنبال ارتقاء جایگاه در چلنج‌کاپ هستیم

صاحب‌خبر -

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: در دوره قبلی چلنج کاپ جایگاه پنجم را کسب کردیم ولی امیدوارم که این مقام را حفظ و ارتقاء دهیم.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا 2024 از دوم تا نهم خرداد به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با ترکیبی از بازیکنان زیر 21 سال و باتجربه‌ها در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

آیتک سلامت قطرپاسور تیم ملی والیبال زنان ایران درباره سومین دوره بازی‌های چلنج کاپ آسیا گفت: از دهم اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان پیوستیم. ما به عنوان تعدادی از بازیکنان زیر 23 سال به جمع زیر 20 ساله‌ها اضافه شدیم و تاکنون تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. ابتدا کمی سخت بود ولی حالا به هماهنگی نسبی رسیدیم که امیدوارم تا زمان آغاز مسابقات هماهنگ‌تر شده و عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص نتیجه‌گیری در این دوره از بازی‌ها نیز بیان کرد: در دوره قبلی چلنج کاپ جایگاه پنجم را کسب کردیم ولی امیدوارم که این مقام را حفظ و ارتقاء دهیم.

آیتک سلامت (کاپیتان)، درسا فلاح کردخیلی، هديه طالعي فرخنده، محدثه مشتاقی خوزانی، شقایق حسن خانی، ریحانه کریمی، زهرا کریمی، نگار هاشمی، ریحانه فاضلی، فاطمه خلیلی، الهه پورصالح، دیانا رشیدی مهرآبادی، سپینود دست برجن و مبینا غفاریان انبرانی بازیکنان اعزامی ایران به این مسابقات هستند.

پدیده بلوری زاده به عنوان سرمربی، اکرم  قهرمانی و مریم مطلبی (مربیان)، سارا کیانی‌فر (فیزیوتراپ)، نازنین کمالوند (ماساژور)، راضیه دوستی (آنالیزور) و مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می دهند.

تیم ملی والیبال زنان ساعت 22:40 دقیقه فردا شب (یکشنبه 30 اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد دوحه و سپس مانیل فیلیپین ترک می‌کند. این تیم در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف هند می‌رود و در دیگر دیدارهای مرحله مقدماتی به ترتیب با چین‌تایپه، فیلیپین و استرالیا روبرو خواهد شد.

نظر شما