شناسهٔ خبر: 66725565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو:

در فراخوان ایکس۵۵ قطعه صرفا تعویض می‌شود و تعمیر نخواهد شد

عصر خودرو- مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و مجموعه خدمات پس از فروش این شرکت صبح روز شنبه ۲۹اردیبهشت ماه برای نخستین بار پس از حادثه فنی برای یک دستگاه ام وی ام ایکس۵۵ و فراخوان جامع برای این خودرو رو در روی خبرنگاران به مهمترین سوالات پاسخ دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، احمد معروف‌خانی؛ مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: مجموعه مدیران خودرو دارای 157 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران است که به خودروهای برند ام وی ام خدمت رسانی می‌کنند. روند رضایت و خدمت رسانی به مشتریان در حال ارتقا است، البته به این مقدار بسنده نمیکنیم و به دنبال افزایش بهبود کیفیت خدمات هستیم. عملکرد نمایندگی‌ها به صورت لحظه‌ای بررسی می‌شود تا موارد مورد نیاز مشتریان برآورده شود.

معروف‌خانی افزود: شرکت‌های خودروساز بزرگ بر اساس فرآیندهای نظارت بر محصولات خود نسبت به شناسایی نقاط ضعف و ریسک‌های محصولات خود و تولید قطعات تامین کنندگان خود به‌صورت مستمر اقدام می‌نمایند و در صورت شناسایی ریسک در فرآیند مذکور نسبت به شناسایی میزان ریسک، تعیین اقدام اصلاحی و نحوه اجرای آن تصمیم می‌گیرند.

شرکت مادر ما نیز براساس شناسایی ریسک در برخی از محموله‌های تامین کننده خود، نسبت به بررسی محصولات دستورالعمل بازنگری صادر نمود که شرکت مدیران خودرو نیز سریعاً نسبت به ابلاغ و اجرای آن در سطح شبکه نمایندگان خود اقدام نموده است و از مورخ 27/01/1403 به‌صورت عملیاتی در سطح نمایندگان اقدام نمود.

مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: مشکل پیش آمده تنها برای یک ساپلایر و در یک قطعه تولیدی آن است و به کل زنجیره محصولات شرکت بست داده نمیشود.

معروف خانی گفت: شرکت‌های خودروساز بزرگ بر اساس فرآیندهای نظارت بر محصولات خود نسبت به شناسایی نقاط ضعف و ریسک‌های محصولات خود و تولید قطعات تامین کنندگان خود به‌صورت مستمر اقدام می‌نمایند و در صورت شناسایی ریسک در فرآیند مذکور نسبت به شناسایی میزان ریسک، تعیین اقدام اصلاحی و نحوه اجرای آن تصمیم می‌گیرند.

معروف‌خانی اضافه کرد: طبق ابلاغیه فراخوان که خدمات پس از فروش با اولویت بالا در شبکه خدمات اجرا کرد، تمامی نمایندگان از 8 صبح تا 8 شب هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل در حال خدمت رسانی هستند. امنیت اولویت اول ماست و در صورت مشاهده هر گونه ریسک، قطعه اکسل به طور کامل تعویض می‌شود.

معروف خانی در زمینه میزان مراجعه ام وی ام ایکس55 به شبکه نمایندگان مدیران خودرو گفت: خودرو ایکس 55 پرو بسیار با کیفیت و ایمن است، این خودرو کمترین آمار مراجعه به خدمات پس از فروش ما را دارد. X55  پرو در تست‌های ایمنی معتبر دنیا مانند NCAP نمره بالایی دریافت کرد. این مدل سال گذشته از موسسه رتبه بندی معتبر J.D. Power به عنوان بهترین کراس اوور کامپت سال معرفی شد.

این خودرو بسیار محبوب است و ما به تولید آن ادامه می‌دهیم.

مدیر خدماتش پس از فروش مدیران خودرو گفت: ما به نیمه مدت زمان فراخوان رسیدیم و تقریبا نصف خودروها را نیز بررسی کردیم، با این روند سرعت فراخوان و کیفیت آن را بسیار خوبی ارزیابی میکنیم، البته به دنبال کیفیت بهبود این روند هستیم.

معروف خانی در زمینه تصاویر اخیر خودرو ایکس22 گفت: تامین کننده ایکس 55 پرو با ایکس 22 پرو  متفاوت بوده و مشکلی وجود ندارد، ویدیو منتشر شده در فضای مجازی رو بررسی کردیم هیچ اطلاعاتی در سوابق خدمات پس از فروش مشتریان MVM وجود ندارد، در حال پیگیری برای یافتن اطلاعات مشتری و اطلاعات مربوط به حادثه هستیم. به محض دریافت اطلاعات موضوع را بررسی و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

معروف خانی شمار کل خودروهای دارای پارت نامبر نیازمند بررسی را 2159 دستگاه عنوان کرد و افزود: البته تمامی این خودروها دچار مشکل جدی نیستند ولی جزو پارت نامبرهایی هستند که باید بررسی شوند. در انتهای فراخوان جلسه‌ای خواهیم گذاشت و تعداد نهایی خودروهایی که اکسل آنها عوض شده اعلام می‌شوند.

معروف خانی در پایان گفت: این فراخوان در صورت نیاز تمدید پیدا می‌کند و تا آخرین ماشین حتما بررسی می‌شوند. ما از طریق پیامک هم اطلاع رسانی کردیم ولی از همین جا خواهش میکنم تمام دارندگان خودرو ایکس 55 پرو که هنوز بررسی نشده‌اند حتما به نمایندگی‌های پس از فروش ما مراجعه کنند.

نظر شما