شناسهٔ خبر: 66528418 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

طرح جدید فروش محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از عصر امروز سه شنبه آغاز نماید.

صاحب‌خبر -

اطلاعیه مدیران خودرو پیرامون ثبت نام محصولات فونیکس؛ قیمت تمامی محصولات غیر قطعی است.

باسلام و احترام
لطفا قبل از زمان ثبت نام، نسبت به توضیح جامع و کامل نکات ذیل به تمامی پرسنل فروش و مشتریان خود اقدام نمایید.

1-نوع فروش خودرو، به صورت غیر قطعی می باشد و بدیهی است پس از مشخص شدن قیمت نهایی خودرو، مشتری مکلف به پرداخت مابه التفاوت اعلامی از سوی شرکت می باشد.

-ثبت نام نقدی:
در ثبت نام نقدی، مبلغ مابه التفاوت پس از اعلام شرکت می بایست توسط مشتری به صورت نقد از طریق حواله ی صادر  شده، پرداخت گردد.

-ثبت نام اقساطی:
در ثبت نام اقساطی، مبلغ مابه التفاوت به مبلغ پیش پرداخت اضافه میگردد و بدیهی است پس از اعلام قیمت نهایی، مشتری موظف به پرداخت مبلغ مابه التفاوت به صورت نقدی می باشد و مبلغ میزان تسهیلات ثابت بوده و تغییری در مبلغ تسهیلات اعطایی پس از اعلام نهایی قیمت صورت نخواهد گرفت.

2- باتوجه به غیر قطعی بودن قیمت خودرو، می بایست تمامی صفحات قرارداد دارای امضا و اثر انگشت مشتری باشد و مدیر فروش های محترم نمایندگی علاوه بر تاکید موضوع مذکور به تمامی پرسنل فروش و نظارت بر اجرای این مهم می بایست یک نسخه از اصل قرارداد که دارای امضا و اثر انگشت مشتری می باشد نزد نمایندگی نگهداری و بایگانی گردد.

3- موعد تحویل خودرو 45 روز کاری می باشد.(بدیهی است در ثبت نام های اقساط ، 45 روز کاری پس از دریافت تایید لیزینگ  و همچنین پرداخت مابه التفاوت توسط مشتری محاسبه می گردد.)

4- با توجه به توضیحات فوق، بدیهی است تحویل خودرو منوط به تسویه تعهد مشتری که در قالب مبلغ مابه التفاوت توسط شرکت مدیران خودرو اعلام می گردد، می باشد.

 

نظر شما