شناسهٔ خبر: 66723307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان ثبت نام فراخوان بازی های آسیایی ناشنوایان

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه گفت: ثبت نام فراخوان بازی‌های آسیایی به پایان رسیده و ۲۱ رشته ورزشی به حد نصاب رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمد پرگر در مجمع عمومی هیات ورزش های ناشنوایان استان سمنان گفت : مسابقات آسیایی به میزبانی تهران از ۲۴ مهر تا ۹ آبان در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می شود و از مجموع ۳۵ کشور، ۲۲ کشور از مناطق آسیایی در مسابقات ثبت نام کرده اند.
مصطفی نکو لعل آزاد رییس فدراسیون ناشنوایان  هم  با اشاره به حمایت همه جانبه از هیات‌های استانی ورزش ناشنوایان  گفت:استان سمنان توانسته در رشته‌های ورزشی از جمله کاراته، تکواندو و شطرنج قهرمانی آسیا را از ان خود کند.
چگینی رئیس هیات ناشنوایان استان سمنان هم در این مجمع با اشاره به اینکه استان سمنان این هیات توانسته رتبه دهم کشور را کسب کند افزود: استعداد یابی و شناسایی ورزشکاران توانمند برای حضور در مسابقات استانی، کشوری و میزبانی استان در مسابقات ناشنوایان از جمله برنامه این هیات برای سال ۱۴۰۳ است.

<div id="video-display-embed-code_11125606"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4237233/11125606?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما