شناسهٔ خبر: 66723112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در سفر رئیس جمهور به استان مازندران؛

معاون و نماینده ویژه وزیر صمت، به مشکلات صنعت‌گران مازندران رسیدگی کردند شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

معاون وزیر صمت به اتفاق مدیرکل دفتر بازرسی این وزارتخانه در سفر رئیس جمهور به استان مازندران، با حضور در محل اداره کل صمت این استان و در دیدارهای بی‌واسطه، مشکلات صنعت‌گران مازندران را بررسی و پیگیری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در دیدارهای چهره به چهره «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با صنعتگران استان که در سفر رئیس جمهور به مازندران، در قالب میز خدمت حوزه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، 402 نفر از فعالان اقتصادی به طرح درخواست‌ها و مشکلات خود ‌پرداختند.

از این تعداد، مسائل و مشکلات 87 نفر حل شد و درخواست 315 مراجعه کننده برای پیگیری و رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت یا به سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع گردید.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه این دیدارهای مردمی، گفت: رویکرد دولت سیزدهم، رسیدگی به مشکلات مردم و فعالان اقتصادی و پاسخگویی مستقیم مسئولین به مطالبات مردمی است.

وی همچنین اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت عزم جدی دارد تا به مسائل و مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی در استان‌ها رسیدگی کند و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهد و مسیر را برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی فراهم آورد.

گفتنی است، کبیری مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صمت هم در این برنامه، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را همراهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما