شناسهٔ خبر: 66722407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خدمات دولت از طریق ارتباط روابط‌عمومی ادارات با رسانه‌ها تبیین شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات ارائه شده از طرف دولت در استان با همکاری روابط عمومی ادارات و رسانه شفاف‌سازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، امروز _شنبه، بیست‌نهم اردیبهشت_ در همایش روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها زبان گویای خدمات نظام و دولت هستند، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی، ارائه و انتشار عملکرد و پخش فعالیت‌های واقعی دستگاه‌های ذیربط در رسانه‌های جمعی مرتبط، اعلام موجودیت و معرفی و شناساندن هویت مؤسسه و شناساندن ارکان فعالیت سازمان یا مؤسسه به مخاطبین از جمله وظایف مهم روابط عمومی‌ها است.

وی افزود: نیاز است روابط عمومی‌های استان در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی وب سایت سازمان و ادارات ذی نفع خود برای اطلاع‌رسانی به موقع اخبار اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر سرکشی از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی از سوی روابط عمومی استانداری گفت: تأمین تجهیزات و برطرف کردن مشکلات روابط عمومی‌ها با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی باید صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به خدمات ارائه شده از طرف دولت در سطح این استان، نیاز است روابط عمومی‌ها با ایجاد ارتباط مؤثر با رسانه‌ها این اقدامات را شفاف‌سازی کنند.

نظر شما