شناسهٔ خبر: 66722007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا،آغاز امتحانات نهایی دانش آموزان متوسطه دوم؛

شرکت در جلسه امتحانات نهایی با کارت آزمون یا شناسنامه

دانش‌آموزان با کارت آزمون یا شناسنامه در امتحانات نهایی حاضر شوند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افزایش شمار دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نهایی امسال با ورود پایه های دهم و یازدهم به جمع شرکت کنندگان امتحانات نهایی و اختلال در خدمات دهی سامانه آموزش و پرورش گفت: به منظور پایان دادن به نگرانی دانش آموزان و خانواده ها، تمهیدات لازم  با ارائه راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شد.

کمالی افزود: در این راستا امکان دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir تا یک ساعت قبل از آزمون وجود دارد و چنانچه دانش‌آموزی نتواند کارت ورود به جلسه دریافت کند، با مراجعه به مدرسه محل تحصیل برای دریافت نشانی حوزه امتحانی، با ارائه شناسنامه یا کارت ملی می‌تواند در جلسه حاضر شود.

وی خاطرنشان کرد :متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی  نیز  در صورتی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت، از محل حوزه آزمون خود مطلع شوند و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس دار در حوزه حضور می‌یابند. 

آزمون‌های نهایی خرداد دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه از فردا ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11126477"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4237465/11126477?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما