شناسهٔ خبر: 66720818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با دهه کرامت؛

آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه‌ شهری قم برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری نخستین گام افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری قم همزمان با ایام دهه کرامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی کلانترزاده از آغاز مرحله‌ جدید طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" که در راستای توسعه همه‌جانبه شهر در سال‌های گذشته اجرایی شده است، در مرحله‌ جدید در سال ۱۴۰۳‌هم‌زمان با ایام فرخنده دهه کرامت آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در نخستین گام، ۱۹۸ پروژه شهری با محوریت نشاط شهروندی افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها برگزار می‌شود، افزود: در این مرحله از افتتاحیه‌ها رویکرد پروژه‌ها نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: غنای اوقات فراغت اقشار مختلف شهروندان به‌ویژه نوجوانان در آستانه فصل تابستان، ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهر مقدس قم و افزایش شورونشاط همگانی مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی از دیگر رویکردهای این پروژه‌ها است.

به گفته وی بهره‌برداری از شهربازی سرزمین شادی در بوستان فدک (میدان ۷۲ تن) و ۳۲ زمین‌ ورزشی محلات شهر ازجمله پروژه‌های شاخص در این مرحله افتتاحیه‌ها خواهد بود.

آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه‌ شهری قم برگزار می‌شود

انتهای پیام

نظر شما