شناسهٔ خبر: 66720593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اعمال قانون تخلفات ساکن در شهر تهران/ بیش از ۵۷۴ هزار اعمال قانون در نخستین ماه سال

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با بیان اینکه تخلفات ساکن بیش از ۱۰ درصد کل اعمال قانون‌ها را به خود اختصاص داده است، گفت: در فروردین‌ماه سال جاری بیش از ۵۷۴ هزار اعمال قانون در بحث تخلفات ساکن داشته‌ایم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ فیروز کشیر گفت: در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۲۱ هزار اعمال قانون فقط در بحث تخلفات ساکن در شهر تهران داشته ایم. این آمار در فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۷۴ هزار فقره بوده که در مقایسه با سال قبل بیش از ۵۲ هزار فقره افزایش برخورد و اعمال قانون را با این نوع از تخلفات داشته ایم که ۱۰ درصد از کل اعمال قانون‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: آمار اعمال قانون حریم تقاطع‌ها و میادین و در خطوط شطرنجی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۲۰ هزار فقره بوده است. همچنین در این مدت اعمال قانون در خصوص توقف دوبله و ایستادن ممنوع ۱۵۸ هزار فقره بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ هزار فقره اعمال قانون در خصوص توقفات در ابتدا و انتهای پیچ‌ها، روی پل‌ها (مقابل منازل و پارکینگ ها)، توقفات در داخل تونل‌ها مانند تونل رسالت و نیایش و.. داشته ایم.

سرهنگ کشیر افزود:همچنین در این بازه زمانی همچین بیش از ۲ میلیون اعمال قانون در بحث توقف مطلقا ممنوع انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما