شناسهٔ خبر: 66719944 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

ثبت بیشترین ارزش بازار پرتفوی بورسی "فارس"

صاحب‌خبر -

بورس‌نیوز: 

صنایع پتروشیمی خلیج فارس با سرمایه ثبت شده ۷۵ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار حدودا ۵۵۰ هزار میلیارد تومانی، اقدام به انتشار آخرین گزارش عملکردماهانه منتهی به فروردین‌ماه خود در سامانه کدال کرده است.

"فارس" در این ماه با ثبا ارزش بازار پرتفوی بورسی خود به مبلغ ۳۳۵ هزار و ۸۴۳ میلیارد تومانی، رشد ۸ درصدی نسبت به اسفند ماه را رقم زده است بیشترین ارزش بازار پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود در سال مالی منتهی به خرداد ۱۴۰۳ را رقم زده است.

گفتنی است جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در فروردین‌ماه برابر با ۳۳ هزار و ۸۷۲ میلیارد تومان بوده است که رشدی ۲ درصدیدر مقایسه با دوره مشابه سال گذشته داشته است. 
"فارس" بیشترین سهم سرمایه‌گذاری‌های خود را در صنعت «مواد و محصولات شیمیایی» به بهای تمام شده ۱۴ هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان نزد ۱۷ شرکت غیربورسی، اختصاص داده است.

در صنعت «محصولات شیمیایی» نیز شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ۱۴ شرکت پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به بهای تمام شده ۶ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومانی را رقم زده است.

در انتها شایان ذکر است سرمایه گذاری‌های "فارس" نزد شرکت‌های غیر بورسی با تصاحب سهم ۷۵ درصدی بیشتری سهم را از سبد سرمایه‌گذاری‌های این شرکت داراست. 
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

نظر شما