شناسهٔ خبر: 66719445 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

قانون‌گذار فوتبال خودش هم اعتراف کرد/ ۲۰۰ میلیارد از سقف بودجه بیشتر هزینه شد!

هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه تراکتور در لابه‌لای صحبت‌هایش در مورد تصمیم زنوزی ناخواسته به موردی اشاره کرد که مشخص شد قانون رعایت سقف قرارداد در فوتبال ایران امکان پذیر نیست.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوشنگ نصیرزاده از جمله کسانی بود که در کمیته تدوین و مقررات برای کاهش بودجه تیم‌های لیگ برتری تلاش کرد. او و دوستان علاوه بر کاهش سهمیه بزرگسال تیم‌ها و هم چنین برداشته شدن قانون زیر ۲۵ ساله‌ها کاری کردند که بودجه تیم‌ها کاهش پیدا کند و یکی از راهکاری آنها مصوب کردن بودجه ۳۲۵ میلیاردی برای باشگاه‌ها بود. از ابتدا هم مشخص بود که این قانون قابل اجرا از سوی تیم‌های مدعی نیست و حالا هوشنگ نصیرزاده در لابه لای صحبت‌هایش پیرامون تصمیم زنوزی مالک باشگاه تراکتور به صراحت به این موضوع اشاره می کند.

به دنبال شکست تراکتور در برابر مس زنوزی تصمیم گرفت سهام باشگاه تراکتور را واگذار کند.

هوشنگ نصیرزاده در این باره گفته است: «گاهی مواقع برخی رفتارها آثار و تبعاتی دارد که می‌تواند بازتاب بدی داشته باشد. زنوزی امسال با احتساب پروازهای اختصاصی و هزینه‌های دیگر برای تیم تا پایان فصل ۵۵۰ میلیارد هزینه می‌کند اما با توجه به اهانت به خانواده‌اش، خیلی دل‌آزرده است. ممکن است شکست مقابل مس هم در تصمیم او تاثیر داشته باشد. بازیکنان ما در رختکن بودند که تعداد زیادی بیرون منتظر ایستاده بودند. حدود ۲ ساعت بچه‌های ما در رختکن حبس شدند و سپس یگان ویژه توانست تیم را از ورزشگاه بیرون بیاورد. مشکلاتی مثل این برای بازیکنان هم سرخوردگی ایجاد می‌کند.»

توجه داشته باشید مدیر عامل باشگاه تراکتور گفته است این باشگاه در فصل جاری ۵۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. یعنی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از قانون سقف قرارداد!

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما